Beste meiden, Even zeuren hoor.... In het begin van mijn zwangerschap meerdere keren gedroomd dat de baby te vroeg geboren zou worden. Meestal rond de 33 weken..... Nu ben ik bijna 40 weken en ben ik het wachten eigenlijk wel enorm zat! Bah.... Ben zo benieuwd naar ons nieuwe gezinslid en de kwaaltjes zijn ook al niet zo te behappen meer. Verveel me ook gewoon, ben nu bijna 6 weken met verlof en heb het wel een beetje gehad. Die kleine moet maar gewoon snel komen. Vorige week zei de verloskundige nog dat de baby er klaar voor was maar vanmiddag zei ze dat ik er nog te goed uitzie om binnenkort al te gaan bevallen, blijkbaar kun je alleen bevallen als je er niet meer uitziet..... Ook gevraagd wanneer ze me eventueel zou strippen maar dit doet ze pas na 41 1/2 week, pfff..... dat duurt dus nog even.... Je zou bijna aan dat ananashart gaan beginnen maar dat trekt me toch ook weer niet zo aan. Sorry voor mijn gezeur maar ik moest het gewoon even kwijt.... meer mensen die dit ook hebben?
Op zich ben ik mijn zwangerschap niet echt zat maar ik wil ons kleintje gewoon zien. De nieuwsgierigheid begint toch wel de overhand te krijgen. En dan te bedenken dat het dus net zo makkelijk nog 4 weken kan gaan duren. Daarbij kom ik thuis door allerlei kwaaltjes niet meer echt uit de voeten en lijken de kilo's er aan te vliegen, ik heb het gevoel dat ik al bijkom van een glas water haha. Dus ik voel wel een beetje met je mee en het is helemaal niet erg om daar af en toe over te zeuren toch? Ook daar is dit forum voor hihi
Is volkomen normaal, hier nog 1tje die wil dat de kleine komt..maargoed, officieel moet ik nog 1,5e week dusja, ik mag niet zeuren...
Ik word ook steeds nieuwsgieriger naar ons kleintje en naar wanneer en hoe het allemaal zal beginnen en zal verlopen. Ik ga ervan uit dat het nog 5 weken duurt voordat het zo ver is en ga proberen niet te gaan zitten wachten. Als hij eerder komt is het meegenomen en tot die tijd hou ik me bezig met de dagelijkse dingen en laatste dingen die moeten gebeuren. Kleertjes wassen en schoon in de kast leggen, enveloppen schrijven voor de geboortekaartjes dat soort dingetjes.
Ik ben nu al zo ongeduldig en moet nog zo lang!! Nog even geduld meid, voor je het weet is het zover.
Ik kan ook niet meer wachten tot de kleine er is maar ik ben wel blij dat ik nog even moet want we moeten eerst maar verhuizen deze maand. Maar ik weet wel hoe je je voelt hoor ik had het met de andere zwangerschappen ook aan het eind dat ik ermee aan was, ik ben toen gestript en 5 uur later had ik de kleine