de vader van ons wondertje is militair!

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Jyll, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jyll

Jyll Actief lid

6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    hoi hoi........

graag zou ik willen weten of er meiden/vrouwen zijn die in hetzelfde schuitje als ik
    mijn vriend is namelijk militair, wat op dit moment wil zeggen dat hij alleen de weekenden thuis is...
    tegen de tijd dat mijn zwangerschap erop zit en ons wondertje ter wereld komt.....is hij gevestigd op een kazerne bij ons in de buurt, wat weer wil zeggen dat hij wel iedere dag lekker thuis is.

het komt erop neer dat ik vrijwel heel mijn zwangerschap het moet doen met de weekenden dat we samen zijn en samen kunnen genieten.
    ik kan denk ik wel van mezelf zeggen, door mijn ervaingen met dit vak, dat ik sterk in mijn schoenen sta en mezelf erdoorheen sleep.

omdat ik nog pril in mijn zwangerschap sta.... bewaren we nog een geheimpje.... dus wij tweeen zijn de enige die het weten!
    dat maakt het wel moeilijk op dit moment.... straks kan ik doordeweeks met familie en vrienden erover kletsen en mijn gevoel geven maar nu......

nog eventjes niet en besef je wel weer dat een beroep als miltair niet altijd even leuk is.....

hopelijk melden zich hier meer vrouwen die erover willen praten

-x- Jyll

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  3. Jyll

Jyll Actief lid

6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    wauw!

DANK JE WEL!

daar heb ik vast wel wat aan thanks....

-x- Jyll

4. jenm

jenm Actief lid

23 jul 2007
    140
    0
    0
    Apeldoorn
    hoi,

mijn vriend is niet maillitair maar is ook alleen in het weekend thuis.
    Hij probeert wel nu ook al zo veel mogelijk thuis te zijn maar soms lukt dat gewoon niet.

Deel Deze Pagina