Annelies van de pies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ooohhh hebben jullie hier ook zo'n last van? :(
    Ik ben zo verkouden en als ik nies, pies ik haast in mijn broek! Tijd om de bekkenbodem spieren te trainen. Er drukt duidelijk iemand op mijn blaas. Nou is het niet zo erg als je thuis bent, maar als je ergens anders bent is het toch redelijk vervelend en om nou al aan de Tena's te gaan... Heb hier tijdens mijn eerste zwangerschap geen last van gehad. Heb ook steeds de neiging om OEI te roepen. :$
    Fijn hoor die gênante momenten en ik weet uit ervaring dat er nog veel meer gênante dingen staan t e gebeuren in de loop van deze zwangerschap hahahaha. Maar ik heb het er met alle liefde voor over! ;)

2. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Inlegkruisjes! Haha redden mijn leven tijdens verkoudheid haha heel irritant idd als je weer een nies of hoestbui hebt... ;p sterkte!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Haha herkenbaar!
    Niezen of hoesten.. Of een flinke lachbui.. Het werkt allemaal op de blaas...

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Probeer op zij te niesen en niet recht vooruit. Hierdoor vang je meer op met je schuine buikspieren ipv je rechte.

5. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Dank je Flipske, die tip kon ik ook goed gebruiken! :)

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als ik een nies aan voel komen sla ik mn benen al over elkaar :D
    Of ik probeer de nies te voorkomen door mn neus onder mn neusschotje dicht te knijpen en wat te wrijven. Anders is t mis.

Idd inlegkruisjes zijn redder in nood hihi

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Ik heb t echt vooral met hoesten en dan voornamelijk in de avond.. Ben het ook echt beu nu na al een dag of vijf geblaf..

8. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Oh wat ben ik blij dit te lezen. Ik heb dit ook! En idd de eerste zwangerschap niks geen last van gehad. Ik ben nu maar als een malle 'de lift' aan het oefenen :)

9. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, die titel! Geweldig!

Ik snuit mijn neus nu automatisch met de benen gekruist over elkaar en zo vang ik ook een niesbui of hoestje op, samen met het aanspannen van de spieren 'down there'.

10. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    :D:D:D hihihihi ..:D:D:D

Idd OEPS roepen

en dan ook nog checken valt er iets te zien??
    (toch niet dwars door mijn inlegkruisje heen??:cool: plek in mijn broek??):$

sorry ff naar het toilet hoor!!;)

Pffff (veegt zweetdruppel van voorhoofd):)

Kom er toch weer goed vanaf:p;):D

11. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ja die van mij ligt in stuit en die slacht me blaas af... Echt flinke trappen en dan schiet ik echt van me stoel dat ik denk moet plassen!!

Deel Deze Pagina