Weten jullie of je eigenlijk theeworst mag? Is dat gemaakt van lever? Dom zeg, ik heb daar eigenlijk nooit naar gekeken maar misschien is dat wel een lekkere vervanger voor leverworst...
Theeworst? Dat is toch rauw vlees? Heb het al jaren niet meer gehad moet ik ze ggen, maar dacht dat het een soort filet americain was.
oh ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord want ik ben er dol op.. volgens mij is het niet rauw... het lijkt wel een soort van gerookt maar dat is het niet volgens mij? gr jose
Ja lekker he, volgens mij is het een varkensvlees product en zeker niet rauw. op het etiket staat geen lever vermeld en volgens mij moet dat wel als dat erin zou moeten zitten. Het smaakt overigens ook niet naar lever dus.... Ik zal ook eens even gaan googelen want ook ik gebruik het als vervanger voor mijn geliefde saks!
Ingrediënten Varkensvlees 66%, varkensspek, zout, plantaardige olie, specerijen, voedingszuur: E270, smaakversterker: E621, rookaroma, antioxidant: E301, conserveermiddel: E250, aroma, kleurstof: E160c. Dit zijn de ingredienten van theeworst, helemaal goed dus! Ik zou zeggen allemaal aan de theeworst!
Haha, wat een muts ben ik! Ik had natuurlijk ook zelf even kunnen google-en! Maar bedankt voor het opzoeken, ik ga zo lekker wat theeworst halen dan!
het is nogal vet een zout aan de ingrediënten te zien, dus ik zou het niet teveel eten (af en toe een plakje geeft niet, maar een halve worst...). lijkt me funest voor je bloeddruk!
Ook toevallig; heb het net voor het eerst sinds jaren weer eens op. Kaas smaakt me niet meer en ik mis mijn broodjes filet en pate zo erg..... Maar dit was erg lekker!
Sommigen (including me) hebben juist een lage bloeddruk he en mogen dit dan juist wel eten. Net als bijv drop.
ik eet momenteel kilo's theeworst.een goede nummer 2 na filet american. zout valt op zich wel mee hoor en vet ja dat zou kunnen maar dat is ham ook.
Ik eet het bijna elke dag op mijn boterham en sta onder strenge bloeddruk controle, die blijft gewoon keurig laag dus wat dat betreft..... smullen maar dames!
ik eet gewoon nog saksische leverworst. niet veel hoor. maar af en toe een boterham. vind het zo lekker