uuuh ik kom er niet uit . wij hebben vorige week ( toen pas ja ) een Wii gekocht . mijn vriend wou voor mij een balance board kopen maar nu weet ik niet welke ik moet hebben . op MP staan er genoeg maar je hebt dus wii fit en wii fit plus , kan je die wii fit pus ook gebruiken op n gewoon balance board of heb je daar ook weer een ander board voor nodig ? of is er gewoon maar 1 balance board? voor mijn kinderen hebben we ook n spel waar je n balance board bij kan gebruiken dus ook al vind ik er niets aan hebben mn kinderen er ook wat aan
Je hebt maar 1 balance board. Ikzelf heb de wii fit, wist niet eens dat de wii fit plus er is haha. Zo te zien is het een vernieuwde versie van de wii fit zelf. Dus het is maar net wat je wilt kiezen, wii fit is super en wii fit plus is dan denk ik nog beter haha
Ik heb eerst de Wii fit gehad, en nu heb ik de Wii fit Plus, maar kun je het zelfde board voor gebruiken.
Wii fit en Wii fit plus zijn dezelfde spelletjes en oefeningen, alleen staan er op de plus versie meer oefeningen, dus ik zou voor die gaan. Verder is er maar 1 Balance Board.
Wii Fit Plus is mooier en uitgebreider dan Wii Fit. Maar je kunt het beide even goed gebruiken, met hetzelfde balanceboard.