Dat klinkt al best wel positief Pari. Ik hoop dat jullie kindje toch een pappa en een mamma zal hebben en dat als je ex het wil je hem de kans geeft om vader te zijn. Ik snap dat dat soms best moeilijk is als je zo gekwetst bent maar zet wel het belang van je kindje voorop. Ik weet uit ervaring dat het moeilijk kan zijn. Maar als ik zie hoe mijn zoontje op zn vader reageert, dat is gewoon vertederend. En ze zien elkaar maar 1 ochtend in de week. Toch is ZL altijd vrolijk en altijd blij als zn pappa er is.
gezien de situatie lijkt me dit niet verantwoordelijk zijn. haar verantwoordelijkheid zou moeten begonnen zijn met haar benen niet open te leggen als je weet dat je beide geen anticonceptie gebruikt (pil of condoom)
Sorry mensen maar dit gaat toch helemaal nergens meer over. Laten we wel on topic blijven. Het gaat om het feit dat ze nu zwanger is en wat ze hier verder mee gaat doen. Dat het dom is geweest om zo onbezonnen te zijn met anticonceptie zal ze nu toch onderhand wel weten. En anders valt dit kwartje wel na de geboorte van de kleine. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het alleen maar zwaar is want je krijgt er ook zoveel voor terug maar als je nog zo jong bent en bezig met andere dingen in het leven zal dit echt geen appeltje eitje worden. School, uitgaan en genieten van je jonge leven etc. Het mooiste is natuurlijk als je aan een kindje begint en hier samen met je partner voor kiest maar ik heb ook genoeg topics gezien waarin dit hele concept niet heilig is. Ik zie dat je gekozen hebt om het kindje te laten komen dus lijkt het me zaak dat je je hierop gaat voorbereiden. Heel veel succes met je kleine spruit straks en ik hoop dat het je goed gaat met het moederschap.
Wat een reacties allemaal. Ik hoop dat het goed met je gaat. Ondertussen een aantal weken verder. Hoe gaat het met jou? Kun je genieten van je zwangerschap?