normaal gedrag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Liesbeth79, 30 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Vinden jullie dit normaal??
    2 jongens van een jaar of 10 zijn hier in de straat aan het spelen. Een daarvan ken ik wel, speelt mijn oudste wel eens mee. Maar die ander is echt een brutaaltje. Ik was net al boos op hem, omdat hij de driewieler van mijn zoontje op straat had gegooid :( Hij was rustig op de stoep heen en weer aan het fietsen en ineens zag ik dat hij er af was. Dus ik ga vragen wat er gebeurd is en blijkbaar heeft die ene jongen voor de lol met dat fietsje staan gooien :( Heb even laten merken dat ik dat geen normaal gedrag vond.. en blijkbaar moesten ze zich toen even afreageren..

Heb onze jongens naar binnen gehaald en toen gingen ze verder met belletje lellen.
    1x belletje lellen, oke, heb ik vroeger ook wel gedaan ;) Maar na 5x verder gaan met steeds weer op de ramen gaan bonzen (omdat we de bel afgezet hebben) vind ik toch wel wat asociaal zeg :$ Mijn man is uiteindelijk naar buiten gestormd en nu is het afgelopen.

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nee niet normaal gedrag!

3. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Zeker niet normaal. Misschien even hun ouders informeren?

4. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    belletje lellen vind ik eerlijk gezegd normaal gedrag voor die leeftijd en juist als ze merken dat de mensen zich hier aan ergeren of reageren door naar buiten te komen is het alleen maar leuk natuurlijk! Wat ik dan wel weer asociaal zo vinden is dat ze naar binnen gaan zitten gluren en echt gericht naar je gaan kijken. Belletje lellen gebeurt hier ook weleens en dan kloppen ze of bonzen ze ook op de ramen, maar wij negeren ze altijd en moet stiekem ook wel lachen als ik ze dan hoor gniffelen en weg hoor lopen...

Dat ze aan de spullen van mijn kinderen komen en daar mee gaan gooien, vind ik echt niet kunnen en zou ik ook zeker wat van gezegd hebben

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Eh nee?! Abnormaal / asociaal gedrag, wordt nog wat "later".

6. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ken die ouders niet... dat brutale ventje heb ik nog nooit gezien. Die ander is geloof ik alleen het weekend bij zijn vader. Beetje vreemde gezinssamenstelling geloof ik.. ik zie er regelmatig verschilllende volwassenen uit komen en er zit ook vaak een hele club daar buiten bij de voordeur :( en er is laatst een baby geboren, maar hoe het nu precies in elkaar zit.. geen idee. Ik ben dan ook niet zo dat ik er eens even op af ga.. en mijn man stond nu al te shaken op z'n benen, zal dat ook niet zomaar doen.
    Nou ja, als het nu afgelopen is, is het ook goed, maar ik vind het wel vreemd hoor, dat doe je toch niet!

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat is geen kattenkwaad meer, gewoon asociaal..

8. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ja dat belletje lellen op zich kan ook wel.. maar ze werden steeds brutaler en stonden uiteindelijk op de ramen te bonzen en naar binnen te loeren. Als je dat negeert wordt het steeds erger toch? Dat wilde ik eerst doen, maar toen vloog mijn man al naar buiten :D

DAt gooien met dat fietsje vind ik ook vreemd,, maar heb ik niet gezien. Hij zei dat hij er op ging zitten en toen viel.. en toen dat fietsje van zich afgegooid had. Blijft natuurlijk raar verhaal..

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee niet normaal

Maar ik zou er verder niet teveel aandacht aan schenken want soms kan dat gedrag ook steeds erger worden...negatieve aandacht van de buren is ook leuk...

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Nee vind ik niet normaal. Ik was dan juist degene die naar buiten was gestormd ipv mn vent. Hij is zo ontzettend netjes en vriendelijk en zou nog net niet zeggen aaawhh wat zijn jullie schattige kindjes jullie migen ipv bonzen op het raam, tikken op het raam ofzo

11. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    :d:d:d

12. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ik denk juist dat het erger word door boos naar buiten te rennen, in 1e instantie schrikken ze misschien, maar uiteindelijk word dat ook weer een spelletje want je hapt wel.
    Hier ook gehad hoor, ook met kloppen op het raam als de deur niet werd open gedaan, maar dan zwaaide ik gewoon even en dat vonden ze niets aan. Als ze echt naar binnen gingen kijken en ik het zat was liet ik gewoon de rolgordijnen helemaal zakken zodat ik ze niet meer zag en dan was er voor hun ook niets meer aan.
    Toen we hier net kwamen wonen was het heel erg, maar nu we er niet meer op in gaan bijna nooit meer...
    Tis maar net hoe je er zelf mee om gaat, want hun gedrag kun je helaas niet veranderen...

Deel Deze Pagina