Geeeen zin in werken

Discussie in 'De lounge' gestart door Isis75, 21 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb 4 weken vakantie gehad (jajajaja ik weet het heel lang erg lekker etc etc).
    Nu heb ik al vanaf kind zo een moeite met het weer moeten. Als ik na de zomervakantie weer naar school moest was het een drama. Nu moet ik vandaag weer werken en voel ik mij weer net zo.
    Bahhhhh :) :)
    Zo moest effe klagen hoor :)

groetjes erica

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    :) dat is maar even joh
    starten na je vakantie valt meestal niet mee

tis maar weer even de eerste stap , ben je weer op je werk dan valt het meestal wel weer mee

fijne eerste werkdag :)

3. kyra75

kyra75 Actief lid

14 aug 2006
    391
    0
    0
    hiihi fijne werkdag.

ik moet nog twee weekjes en dan drie weekjes vrij heerlijk lekker op vakantie ;)

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hahah ook herkenbaar ja

nou ik begin aan mijn 2e week
    en het is net of je nooit weg bent geweest

succes om deze dag door te komen ;)

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Oh je.... wat een lekker begin. Houd de moed erin zou ik zeggen. Het is nu al na enen dus nog maar een paar uur te gaan.

Ik werk alweer 2 1/2 week, maar heb er vandaag ook even helemaaaaaaaal geen zin in. Gelukkig chef weg vanmiddag, dus lekker beppen op de site. (hoezo geen werk? STAPELS, maar die zijn er morgen ook nog).

Het zonnetje begint weer een beetje te schijnen. JOEPIE

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Helaas gaat het na enen verhaal voor mij niet op. Ik begin straks om 15.00 en ben dan morgen om 16.00 klaar (werk in de zorg, slaapdiensten).
    Ik heb het ook erg naar mijn zin op het werk, het is alleen het beginnen he!!!
    Nou ga mijn spullen maar pakken en dan ben ik er weer klaar voor!!!
    Voordeel is dat de dagen tot nod vast sneller gaan als ik werk :D
    Jullie ook allemaal werkse of ontspanse,

Liefs Erica

7. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    En hoe was je eerste dag Erica?
    Oh ik heb ook zo geeeeen zin vandaag!! Vandaag weer m'n eerste dag na 2 weekjes vakantie. Ik heb het ook niet zo meer naar m'n zin op m'n werk en ben op zoek naar ander werk, dus daardoor komt het ook wel een beetje denk.... :(
    Ik heb al een sollicitatie gesprek gehad, maar was te oud! Haha en dat op m'n 23e!! :)
    Nou ik ga me toch maar naar m'n fiets sleepen.....
    Liefs

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bij mij ging het uiteindelijk prima! Toen ik er eenmaal was zat ik er zo weer in. Ik werk op een leefgroep voor jongeren en die hebben er natuurlijk "lak"aan dat ik moet inkomen :) . Dus kom je wel snel in het werk. Ze hebben allemaal vragen , zoeken aandacht. Viel uiteindelijk dus reuze mee.
    Hoe is het bij jou gegaan Rena?? Met tegenzin naar je werk is wel heel vervelend.

Liefs

Deel Deze Pagina