A.s zondag 20.30 begint big brother weer, de kick off. Volgens mij is het nu zo dat bv moeder en dochter in het huis zitten. Ik volg het altijd wel, heb je tenminste iedere dag wat om naar uit te kijken op tv. Er is de laatste tijd toch al zo weinig soeps op de tv.
Vind het ook leuk. Heb me in Engeland scheel gelachen om hun Big brother.. die zitten in hun laatste week... geweldig stel Wist niet dat het zo snel al weer begon! groettjes
Ik ga ook zeker weer kijken, je moet toch íets te kijken hebben op tv volgens mij op Talpa, maar weet het niet zeker
BB6 begint a.s. zondag om 20:30uur op Talpa. Vanaf vrijdag kan je al via de streams kijken. Voor meer info zie: klik hier Groetjes, Duveldraakje
haha als mijn vriend dat hoort wordt hij gek. ik heb alles op de streams zitten volgen vorig jaar geweldig vond ik het. Ik ga dus zeker kijken
daar zijn wij gek op (mijn vriend en ik) dan gaan we saampies op de bank zitten om big brother te kijken liefs samantha
ow hahaha ik ga ook weer proberen te kijken. Weet nog wel dat ik vorig telkens aan Natasja vroeg wat er allemaal gebeurd was, omdat ik weer wat had gemist hahaha Kijken hoever ik dit seizoen kom
Mijn collega had zich ook opgegeven met haar vriendin. Ze werden toen allebei opgebeld door Big Brother omdat ze geselecteerd waren, maar die ene wou niet meer
balen, wij kunnen talpa niet aan ivm schotel. big brother is een van mijn favorieten tv programma. toen ik nog thuis woonden (daar was kabel) keek ik het elke dag
Ja, ik weet het ook niet hoor...... De eerste Big Brother vond ik echt fantastisch. Die mensen in het huis hadden geen idee wat voor hype het was. Die hadden ook echt nog iets van: "Wie kijkt hier in hemelsnaam naar, we zitten maar wat op de bank te kletsen". Ondertussen zaten er weet ik hoeveel mensen te kijken. Gina
Ja, precies Gina. Na deel 1 werd het allemaal steeds onnatuurlijker vond ik. De laatste reeks heb ik al niet meer gekeken gehad.
Ik zag het gister ook voor het eerst dat het weer kwam! Ik ga zeker kijken..begin me door big brother nu helemaal op mijn verlof tre verheugen...kan ik lekker ongegeneerd de hele dag kijken hahahaha
Mijn vriend en ik hebben vorig jaar onze vakantie afgesloten met de eerste aflevering van BB5 en hebben thuis alles via de streams en op tv gevolgd. Het is zo ontzettend verslavend echt niet normaal meer , maar zo leuk!!! . We gaan dit jaar zeker kijken, morgenavond beginnen we maar alvast met de streams... Groetjes, Duveldraakje
Ik vond het niet erg dat die andere knul won (erg he ben nu alweer zijn naam kwijt) maar vond het heel erg zoals ze afsloten met Roel! Echt walgelijk! Ben echt benieuwd hoe het dit jaar gaat worden hoor!! Vanavond al he! whoehoe
elke keer neem ik me voor om niet te gaan kijken maar elke keer raak je er toch weer aan "verslaafd"de vorige vond ik vooral spannend rond de bevalling van Tanja ik was wel benieuwd hoe ze dat gingen doen. en hoe ze het zouden filmen.