ik wil elmo een compliment geven, omdat ze zelf al zo lang bezig is en toch zelfs de zwangeren onder ons kan steunen, echt tof
Ik geef een compliment aan ieder die hier zit voor het aanhoren (lezen) van de gedachten en problemen van een ander, maar ook voor lezen van het leuke nieuws wat er verteld word. Zeker voor diegene die zelf in de mmm terecht gekomen zijn en toch altijd nog positief kunnen doen tegen een ander die nog maar net bezig is! Respect for ya all!
Ook ik wil elmo een compliment geven. Ze weet altijd de goede woorden te vinden om anderen op te beuren. Heel lief! Elmo en Elmoman, 2007 wordt jullie "vruchtbare" jaar.
Ik wil alle meiden complimenteren die net zolang bezig zijn net als ik om hun relatie te bekronen met een baby, en de moed niet opgeven. In de mmm zitten is heel moeilijk en echt zwaar maar we blijven door gaan. Mijn complimenten hebben jullie.
Nou ik ben het dus met je eens hoor.. petje af voor jullie die al zo lang bezig zijn! en toch steeds een positief berichtje bij een ander kunnen zetten! hele dikke kus voor jullie alle en dat jullie allemaal maar snel 2 dikke vette strepen mogen krijgen!
ik wil ook iedereen een compliment geven, zoals al door een van mijn voorgangers gezegd, heb ik ook bij sommige antwoorden en topics soms de tranen van het lachen over mijn wangen lopen. Dit forum geeft mij bijzonder veel plezier en ik heb soms het idee dat jullie allemaal bij mij in de straat wonen (of wonen jullie ook allemaal bij mij in de straat!?). xxx
ik wil mijn complimenten geven aan Scootermuis. omdat zij het ontzettend moeilijk heeft en toch gewoon stug doorgaat. ook Mirre, de meid met de scherpe opmerkingen. zij blijft altijd netjes en respectvol ondanks dat ze zelf in een dip zit. Aoife
Poeh, ik heb complimenten voor zovelen! Paar wil ik eruit lichten: Elmo: ondanks jouw moeilijke tijd, heb je toch voor iedereen weer een positief lief antwoord, je felicitaties aan zwangeren, je medeleven aan anderen in de hetzelfde schuitje als jij; echt GEWELDIG.Ik hoop voor je dat 2007 een goed jaar mag worden, en ik duim voor je dat ook jij zwanger mag worden, het is je gegund Natasja, voor jou is bovenstaande ook van toepassing. Zoveel goede raag, opbeurende worden en felicitaties, terwijl jouw wens is : een kindje. Wat zal dat af en toe moeilijk zijn!Ook ik wil je een hard onder de riem steken! Godess Tear: Geweldig zoals jij het doet nu, wat een kracht heb je als zeventien jarige! Ik hoop een op een geweldige toekomst voor je, met een schat van een baby en misschien een nieuwe liefde, eentje die jou kan waarderen zoals je bent? Die je met respect behandelt, want dat verdien je! Zo kan ik nog even doorgaan, Maar iedereen hier, ook alle complimenten, ik heb al veel aan jullie gehad, groetjes Patricia
he wat een leuk topic ! Ik wil een compliment geven aan alle januari mama's voor het meeleven met elkaar en speciaal nog aan Sillaah omdat het niet altijd makkelijk ging!
Ik wil graag mijn complimenten geven aan Maisy. 4 dochters en een mooie zoon opkomst en wat ik heb begrepen doet ze dit alleen en daarnaast nog haar studie, ze komt altijd wijs en vrolijk over . Ook geef ik mijn complimenten aan de meiden die een miskraam achter de rug hebben en positief in het leven blijven staan na zoiets wat een behoorlijke inpact heeft op je leven. liefs Jet
ik wil een compliment geven aan alle meiden die zelf in de mmm zitten en ondanks dat nog zo positief op anderen kunnen reageren.Petje af dames! en natuurlijk Natasja!Altijd positeive woorden voor een ander en altijd raad en goede hulp(FF bijvoorbeeld). En onze optimist Elmo!Meid ik lees je verhalen en je antwoorden en je bent altijd positief en legt dingen goed uit! liefs donky
Ik wil mijn complimenten geven aan Gerrina, omdat ze al 24 maanden bezig voor een beebje en nu de mmm in moet en toch altijd vrolijk, spontaan, gek en serieus kan doen!Meis, jou tijd komt nog, hebben we afgesproken he Ook mn complimentjes aan Bipat, die lieverd heeft het erg zwaar gehad de afgelopen tijd met ziekte in de familie, ze is altijd stand-bye om hulp te verlenen waar nodig en probeerd dan nog de boel op te vrolijken in de topics.Dikke knuf meis! Dan ook een compliment aan Ninetje... staat altijd klaar om je op te vrolijken en je raad te geven als je het even niet meer ziet zitten! Gewoon een lekker gek wijffie!... Mieltje...jij ook een complimentje meis....jij bent gewoon de gekste deur van ons allemaal en je weet de boel altijd weer helemaal op te fleuren Ook wil ik alle meiden uit het 30plus topic een dik compliment geven omdat mede dankzij jullie de topic mocht blijven bestaan. En natuurlijk dank ik Lotte en Jan daarvoor, want het grootste compliment is natuurlijk voor hen, zij die dit kippenhok onder controle houden en af en toe es een oogje dicht knijpen als er weer es vieze plaatjes neer gezet worden hehehe Kortom, complimentjes aan iedereen en dan ff de speciale aan de mensen hierboven. Dikke knuffel, Nies
Mijn compliment gaat naar aoife: Omdat ze iedereen steunt. en ook de andere meiden die het niet makkelijk hebben met zwangerworden of anderen moeilijkheden hebben. Gr Scootermuis.
Ze zeggen weleens dat je jezelf 5 complimenten per dag moet geven om zo een positief zelfbeeld te houden! Nou... bij deze... hahaha Ik geef mijzelf een compliment omdat ik nu een jaar gestopt ben met de pil en nog lang niet bij de pakken ga neerzitten. Mede dankzij de geweldige meiden hier die allemaal met elkaar meeleven. Ik blijf positief en dat is ook zeker mijn goede voornemen voor 2007! Maar mijn allergrootste complimenten gaan natuurlijk uit naar alle optimistische meiden hier op het forum! GO GIRLS