geef eens een compliment

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjaaak, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    En ik niet eens whoehaaaaaaaaaa :)

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik wil graag een compliment aan Chiesa geven, geweldige meid! :thumup: \:D/

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mijn complimeneten aan alle partners van iedereen hier! Dat ze zo goed er mee om gaan dat ze nu minder aandacht krijgen, omdat we vaak hier zitten te kletsen! Hahaha!

En mijn complimenten aan Jan en Lotte, zonder jullie zaten we hier nu niet! En we hebben allemaal erg veel aan dit forum!

Ook moderators allemaal een compliment!

En natuurlijk de mei/juni/juli2006mama's!
    Dat we nog bijna allemaal lekker meekletsen en dat al meer dan een jaar lang! Heb erg veel aan jullie meiden!

KEEP UP THE GOOD WORK!

4. Niet meer actief

Ik wil een compliment geven aan alle meiden die met ons mee hebben geleefd en nog steeds meeleven...jullie berichtjes zijn voor mij echt van onschatbare waarde..ik heb er enorm veel steun aan gehad en nog steeds...lees nog steeds regelmatig met tranen in mijn ogen jullie ontzettend lieve berichtjes..echt waar ik dank jullie uit de grond van mijn hart..

En voor de dames die al heel lang bezig zijn...ik vraag me keer op keer af hoe jullie het opbrengen om steeds maar weer positief te blijven..ik wens voor jullie dan ook enorm veel geluk en vruchtbaarheid in het nieuwe jaar, dat jullie allemaal maar heel erg snel zwanger mogen raken!

liefs Pjetje

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude

ik wil toch wel iedereen een complimentje geven

voor de liefde en steun die ik hier dagelijks lees

ga zo door meiden en enkele heren ;)

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik wil de oprichters en de moderaters van deze site een compliment geven, zonder jullie was dit mooie forum er niet!

Verder is het niet makkelijk om iemand uit te zoeken voor een compliment want iedereen verdient een compliment.

Maar dan wil ik toch mijn compliment aan Stientje geven, ze is al zo lang bezig voor haar 3e wondertje en jammer genoeg is het haar nog niet gegund, maar ondanks dit alles heeft ze mij tijdens het zwanger worden, zwanger zijn, bevalling en nu het mama zijn enorm gesteund! Bedankt hiervoor meid!, en 2007 word jullie jaar!
    Dikke kus van ons!

liefs, misspuma

7. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Dankje meissie vr jouw mooie wensen ! :oops: :oops:
    Je opmonterende woorden betekenen heel veel vr mij !

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goed zo ;)! Laat 2007 een knallend jaar worden!

liefs, misspuma

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Laat ik er dan ook maar eens een paar uitdelen.

En wel aan SandraK en mama van Tygo!
    Zij hebben in een voor ons erg moeilijke tijd, na een zeer moeilijk te accepteren mededeling van het ziekenhuis zich mede suf gezocht naar een oplossing. Deze is er uiteindelijk ook gekomen.
    Zonder hen was mijn dal beslist nog dieper geweest en ik ben er niet van overtuigd of ik zonder hen aan een oplossing was gekomen. Ik vraag mij zelfs af of ik zonder hun morele steun wel uit dat dal was gekomen.
    Ook nu ondervindt ik van beide dames veel steun.

Daarbij wil ik ook Twinny en Linnepin bedanken voor hun adviezen en uitleg.

Jullie zijn geweldig!

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wat een geweldig idee!

Ik wil graag complimentjes geven aan Elmo. Ik reageer niet altijd, maar lees wel een hoop. Ontzettend knap dat je ondanks alles toch nog zoveel om anderen geeft.

Goddes tear, een mede mei-mamma, jij ook een hart onder de riem omdat je zo goed omgaat met alle nare dingen die je de laatste tijd hebt meegemaakt. Jij wordt een top-mamma van 18!

En omdat humor zo belangrijk is wil ik ook de complimentjes geven aan Anabelle (jaja, 3e keer ;) ) en Belle. En met name nog een knuffel voor Belle, omdat het ook jou helaas nu tegenzit. Ook voor jou staat nog een zieltje klaar!

Verder nog aan alle meiden met een mk en aan alle meiden in de mmm!

En alle mei-mamma's :D

(Bedenk er nu steeds meer bij, haha)

En tot slot natuurlijk Jan en Lotte en de moderaters.

11. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik wil ook de oprichters en moderators bedanken voor deze site.

het heeft me enorm geholpen en nog steeds..

tuurlijk ook alle meiden bedanken die mij advies gegeven hebben en andere waarvan ik het verhaal kon lezen en daarmee mijn probleem ook mee probeerde op te lossen.

thnx LADY'S .

gr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx loesmari

12. Niet meer actief

Ik wil ook!

Eerst SandraK, omdat ze nogsteeds zo lekker optimistisch is.

Pjetje, meis wat jij voor je kiezen hebt gehad!

Natasja! Je doet t allemaal maar mooi

Britt1. omdat ze een lieverd is (denk ik) en ook een rotjaar heeft gehad. (maar nu wel lekker in verwachting)

Me2, was erg geschrokken van je mk, je was ook een aprilmama.

Jopie, bedankt voor je pb'tje, deed me erg goed...

En als laatste de Aprilmama's, ondanks de botte manier waarop ik jullie heb verlaten, zijn jullie lieve meiden hoor!

En verder iedereen die ik vergeten ben. Maar last but not least:
    Pinguin72: omdat je een superlieve vriendin bent KUS

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik wil graag een compliment geven aan de april mama's, waar er heel wat afgekletst en gelachen wordt, maar waar ook plaats is voor een traan en een diepgaand gesprek. Meiden jullie zijn fantastisch!

Deel Deze Pagina