Ik schrik me eigen rot net Mijn dochter heeft met pen op onze bank gekrast Dit krijg ik er nooit meer uit We hebben een lichte bank... zucht.... Iemand nog tips?
Mijn hubbie had pas inkt op zijn broek. Ik meteen naar www.omaweetraad.com Nagellak remover...werkte ook nog. Kijk eens op die site. Succes!
Bedankt meiden voor jullie tips Ik ga eens wat proberen voordat ik het er helemaal niet meer uitkrijg Het is ook niet een klein beetje pffffff
Zo dat zijn idd een boel strepen zeg! Hopelijk krijg je het eruit! En trouwens gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, moet wel een super dag zijn, is nl ook mijn verjaardag
Dank je Manuela voor je felicitatie! En het zijn inderdaad heeeel veel strepen Babydoekjes werken niet Nu op naar de volgende tip...
Als dat het is kan je het eraf krijgen met een flesje alcohol. Wel eerst even op een niet zichtbare plek proberen hoor, omdat het zo'n lichte bank is.
Tandpasta? Ik ben al met nagel remover bezig en het gaat het wel uit maar is een hoop werk en je blijft het nog lichtjes zien Ik ga eens alcohol proberen
kun je het kussen niet omdraaien? Ik denk dat een beetje afwasmiddel ook wel werkt, maar inderdaad, zoals al gezegd, eerst even testen op een onzichtbaar plekkie.
je kunt bij de etos speciale kleine flesjes kopen voor div vlekken en er is er ook eentje voor pen...en mijn dochtertjes creaties heb ik er met vanish uitgewassen.. ..maar dat andere spul schijnt ook goed te zijn...is een klein blauw flesje met witte dop