Auwww.. !

Discussie in 'De lounge' gestart door Arian, 11 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik heb twee keizersnedes gehad, jaar op jaar. De laatste is nu een jaar geleden. Ik moest vanmiddag proesten en tegelijk voelde ik precies op die plek, en erg pijnlijke, lees: verscheurende, pijn. Ik kon ook een tijdje, ong 5 min echt niks doen.
    Het trok wel langzaam weer weg, maar nu voel ik af en toe een drukkende pijn. Kan ditnog van de operaties komen?

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik had het laatst (maand of 2 geleden) ook... Geen keizersnede litteken, maar een litteken van 30cm bij mijn buik van een mislukte galblaasoperatie. Alsof iemand een mes naar binnen stak! Maar nu al 2 maanden ofzo niet gehad... Dus geen idee wat het is..

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Littekenweefsel wat dan even irriteert?

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ja kan ook ! Het was echt zo,n gevoel van "ohoh, hier knapt iets".. Maar dat zal wel niet zo zijn haha.. ;)

5. dkh

dkh Actief lid

18 nov 2010
    479
    0
    16
    Het jan zijn dat er een scheur in je littekenweefsel is gekomen. Mn moeder heeft dit ook gehad na een keizersnee en 3 andere operaties. M'n broertje heeft het trouwens ook gehad, maar dan aan z'n navelbreuk

6. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ik heb 2 littekens van toen ik liesbreuken had. Ik was toen 6 volgens mij. Nu voel ik nog af en toe wat jij beschrijft. Alleen gaat de pijn bij mij wel vrij snel weg.

Deel Deze Pagina