Ik lig nu lekker in bed op mijn zij te voeden, in een oude toscaanse boerderij. Uit mijn raam zie ik olijfbomen, cipressen en in de verte Cortona in de heuvels liggen. Niks mis mee Op welke mooie of gedenkwaardige plekken hebben jullie gevoed, of waar heb je speciale herinneringen aan?
Beetje ongemakkelijk maar wel sfeervol, in de kerk voor een begrafenis uit even snel voeden, de dierbare oma had de kleine een week eerder met veel liefde vastgehouden.
In het vliegtuig met prachtig uitzicht. Op het strand met de ondergaande zon. In frankrijk met prachtig uitzicht. Er zullen vast straks nog wel meer plekken te binnen schieten.
Vandaag nog, op het terras van een restaurantje in arezzo, uitkijkend op een eeuwenoud plein, lekker briesje erbij en een tagliatelle funghi voor mama terwijl h melk dronk.
In Luxemburg tijdens lange wandelingen (mijn zoontje) en niet erg comfi maar wel bijzonder bij mijn dochter; tijdens de droomvlucht in de Efteling
Wauw, ik ben jaloers!! Ik heb geen spectaculaire plek, maar ik zat van de week op het terras hier in Utrecht in het ochtendzonnetje... Meisje aan de borst, ik een verse, ijskoude ijsthee... Goddelijk!
Pfff voed overal, dus weet veel niet meer. Maar borstvoeding op het terras in een overvol Artis. En vanmiddag nog tijdens een oogmeting bij Specsavers.
Ergens onderweg van Zuid-Frankrijk naar huis op een aire uitkijkend op een mistig dal in het ochtendgloren met een croissantje en kopje verse koffie. Op weg naar huis met een baby met ernstige reflux, kapot was ik, maar wat een mooi moment was dat!
Haha, vandaag nog in plopsaland! Ik vind het zo bijzonder dat het bij dit kindje lukt om te voeden dat ik van elke voeding geniet. Waar dat dan ook is!
Op een bankje in het bos bij een kabbelend beekje terwijl oudste dochter en hond bij de waterkant aan het spelen waren
Op een boot met uitzicht op tientallen zeehonden met een prachtige zonsopgang op de achtergrond. En vorige week nog boven op een berg in Slovenië met een indrukwekkend uitzicht op de Alpen. Jammer dat dochterlief dit mooie moment verpesten door keihard in mijn tepel te bijten en in de lach te schieten .... *einde drinkmoment*
Wat een idyllische plaatjes allemaal! Ben ook een beetje jaloers In het park bij zonsondergang, onder een grote ruisende eik.
Vandaag alweer zo'n mooi plekje, op de trappen van de Duomo in Siena. Tja, als hij honger heeft moet je wat