geef ik mijn kindje te weinig eten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door harmsen85, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harmsen85

harmsen85 Lid

7 apr 2015
    93
    0
    0
    mijn klein wondertje!
    lelystad
    nee inderdaad je hebt ook gelijk!
    werd er alleen onzeker van, als ik lees dat de kindjes van een ander veeeeeel meer krijgen.
    die van ons zit nog te vol als ik in een korte periode zoveel geef, ze spuugt er ook van, althans dat was toen ze nog jonger was wel zo, spuugde heel veel! en nee ze had geen reflux, en ook geen allergie.
    zat gewoon nog te vol, denk dat ik dat een beetje ben blijven aanhouden dat er meer tijd tussen moet.
    ik hoor haar niet klagen, en ze groeit super goed!

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.399
    113
    Ik vind het niet zo weinig hoor.
    mijn jongste van 11 maanden kan goed eten, 's morgens een fles pap en soms nog een boterham, later op de ochtend fruit en water of thee, tussen de middag 2 boterhammen, 's middags een soepstengel en drinken, avondeten een flink bord vol met yoghurt of kwark na en dan voor bedtijd nog een fles pap.

Maar dochter van 4,5 eet op een dag:
    1 beschuitje met een half bekertje melk
    als ze op school zit een bakje fruit en beker drinken, thuis niks tussendoor
    Tussen de middag 1 boterham, en dat met veel moeite, met een beker drinken
    tussendoor een snoepje, drinken weigert ze dan
    Avondeten heel minimaal, meestal geen vlees, gister moest ze 4 spruitjes eten, heeft ze 1,5 uur over gedaan en een halve aardappel. Toetje wilde ze ook niet.

Ach, ze is over het algemeen gezond, groeit wel, zij het vooral in de lengte. Ik maak me er niet zo druk om, ze zal zelf wel weten hoeveel ze nodig heeft, denk ik.

3. harmsen85

harmsen85 Lid

7 apr 2015
    93
    0
    0
    mijn klein wondertje!
    lelystad
    ja inderdaad, ik hoor haar ook niet zeuren of klagen... ze groeit ook goed volgens cb, cb zei zelf dat ik er wat meer uren tussen moest laten omdat ze zoveel spuugde voorheen geen reflux ook geen allergie, ze denken dat ze dan nog te vol zat ofzo.. dus ben het onbewust eigenlijk aan blijven houden, wel met kleine tussendoors, maar nu ook niet meer vanwege haar doorkomende kiezen, ze laat het gewoon staan.

Deel Deze Pagina