Onze meid wordt a.s zondag 1, en nu ben ik naar een leuk, lekker (beetje gezond) taartje aan het kijken, die ze lekker op mag peuzelen/vetkezen. Hadden jullie voor de eerste verjaardag een speciaal klein taartje voor de kleine of gewoon een grote taart? En wat voor taart hadden jullie?
gewoon meesnoepen met de gewone(foto) slagroom taart. Je zou eventueel een kwarktaart kunnen maken. Ze krijgt immers niet dagelijks taart dus een keer moet prima kunnen vind ik
Hier ook lekker meegesnoept van zijn Cars slagroomtaart... Hij vond het heerlijk. Hij krijgt niet dagelijks slagroomtaart, dus voor die ene keer, ach moet kunnen... View attachment 62667
Wij hadden bij Malou en Ruben gewoon voor ieder een stukje van de slagroomtaart. Hebben daar de eerste verjaardag eigenlijk niets van op, hebben toen lekker een banaan op met een klein beetje slagroom. De tweede verjaardag hebben ze wel lekker zitten smikkelen van de slagroomtaart. Voor Benthe had ik eigenlijk bedacht iets van een vruchtentaartje te maken/bestellen maar uiteindelijk toch besloten dat ze 'gewoon' slagroomtaart krijgt als ze wil, wil ze niet dan is de fruitschaal er ook altijd nog ! Hier geen aparte taarten dus, maar gewoon een stukje van de 'gewone' taart. Ga ook niet haar die hele taart geven, vind dat niet zo fris voor de visite die ook nog van die taart (die dan met kwijl besmeurt is) moet eten ! En tja het is wel niet zo gezond die slagroomtaart, maar ach vooruit kan mij het wat, ze zal vast nog wel vaker dingen krijgen die niet zo gezond zijn. En ze heeft al 12 maanden niets van koek en snoep gehad, dus ja eens moet je beginnen met niet zulke goede dingen haha ! Liefs, Hanneke!
Kwarktaart met wat slagroom is misschien wel een goed idee. Mijn moeder maakt er zowiezo 1 voor zondag, misschien dat ze dan ook een kleintje kan maken voor madam (ik vind het niet zo fris als ze met haar handen in een grote taart graait). Ach en anders een slagroomtaartje. Ik kijk er niet zo nauw naar, naar dat soort dingen, maar ik dacht dat er misschien speciale taartjes waren. En dan heb ik ook nog zo'n meid die het niet zo heeft op suikers en snoepjes en koekjes, liever een liga, fruit of yoghurt. Dus zal mijn moeder eens heeeeeel lief aan gaan kijken.
zou geen speciaal taartje voor je kleine kopen..maar gewoon een stukje op een bordje doen en dan lekker kliederen/snoepen! Ons meisje vindt slagroom wel lekker en geef ook gewoon een klein stukje op haar eerste verjaardag! Alvast gefeliciteerd!!!! en een fijne dag!!
Nee hier geen apparte taart voor de kleine toen die jarig was. Ik vind het te verwarrend voor onze kinderen. Ze mogen het hele jaar niet kleien met hun eten en dan in 1 keer wel en dan de volgende dag weer niet. Kylian wou toen ook helemaal geen taart (gewoon een stukje en mama voert wel) en was uitermate tevreden met zijn soepstengel. Groetjes Anita
Wij laten deze taart maken: Het is nog maar de vraag of onze meid ervan wil snoepen. Wij zijn hier niet zo van de zoetigheid voor onze kleine meid.
Zo zeg, die is mooi. Ik zie alleen dat je er nog ff mee moet wachten, toch, nog 3 kleine maandjes . Hier hebben we 1 kwarktaart en 2 vlaaien, geen fototaart of zoiets als jou. Ach ik zal zaterdag eens een slagroomtaartje scoren als mijn moeder geen minie kwarktaartje wil maken.
Wij hadden ook een eigen taartje voor onze kleine meid. Heeft m'n schoonzusje gemaakt (in de stijl van de gewone taart, erg mooi, van winnie de pooh). We vonden haar 1e verjaardag toch zo bijzonder en voor de foto's moest ze toch wel een eigen taartje hoor. Ze heeft er meer in zitten kliederen dan eten, maar mama heeft later nog een groot deel opgegeten Alvast gefeliciteerd en veel plezier.
Hier heeft madam een marsepeintaartje gehad. Gebakken door mijn nichtje, die voor ons samen een meptaartje had gebakken, (minitaartje) en voor de visite een grote marsepeinen nijntjetaart, (ze kreeg nijntjeduplo van ons). Voor die ene keer, en zeker de eerste verjaardag... Inmiddels maak ik ze zelf Vond de taart van m'n nichtje er niet vreselijk moeilijk uitzien en toen ik het ging proberen, bleek ik er aardig handig mee Maar ons idee was idd dat de eerste verjaardag gewoon heel bijzonder is, en daar hoort een bijzonder taartje bij
ik had voor jayla een middelslagroomtaartje waar ze zelf mee kon kliederen en 1 grote taart van winny de pooh voor de rest van de mensen (en natuurlijk nog wat vlaaien anders had ik nooit genoeg en niet iedereen lust taart..) maar dat taartje voor jayla was binnen no time de helft verdwenen die had ze snel burgemeester gemaakt nog voordat ik het doorhad hahaha maar ze houden er niets aan over hoor kunnen ze best hebben dat beetje slagroom..
Klopt maar de taart is al besteld. Die mevrouw zit altijd barstensvol voor 06 juni zat ze al vol, dus ik ga hem nu de 5e halen en dan maar 1 dag thuis de koelkast in.
Ik had zelf een taart gemaakt met marsepein en nog een leuk pets-taartje erbij voor onze meid.. Ze vond em nog te vies om naar te kijken..
Wij hadden een fototaart van de hema (slagroom) daar hebben we hem gewoon een eigenstukje van gegeven met een kaarsje. Altijd leuk voor de foto en filmcamera. Echt veel heeft hij niet op, maar het idee is gewoon heel leuk! Was hier een groot suc6
Hier een lekkere slagroom taart besteld bij de bakker, met in het midden Hoera, Kyan 1jaar erop met chocolade. Hij mocht de kaarsjes uitblazen (mama dus) en op de foto. Zijn vinger door een stuk slagroom halen en toen heb ik dat stuk afgesneden en op een bordje gedaan en daar mocht hij van snoepen. Vind het idd niet zo fris om de visite een ongekwijld stuk taart te moeten geven.
ik had zelf een kwarktaart gemaakt en versierd en een slagroomtaart gekocht. ze heeft een stukje kwarktaart gehad maar ze was helaas ziek op dr feestje dus echt van gesmuld heeft ze niet