Het CB gaf ons als tip ons kindje zo snel mogelijk te leren drinken uit een gewone beker. Dat gaat op zich heel goed ware het niet dat de openingen van de plastic bekers veel te groot zijn voor haar. Het gevolg is dus dat het drinken iedere keer langs haar mondje en kin loopt. Weten jullie een drinkbeker die niet zo'n grote opening heeft?
Mijn moeder had een kleintje bij de AH gekocht voor Finn...die lag bij de paasspullen en was van de gouden boekjes. Die gaat erg goed hier! Bij de grotere die ik zelf heb loopt het er idd vaker langs!
bekers van de ikea zijn heel fijn Heb je er 6 voor 1 euro volgens mij. En zijn allemaal leuke kleuren
tja, onze dochter, pakte gisteren een 'bakje' uit de kast, wat wij gebruikte toen ze klein was, voor haar fruithapje. Blauwe potjes, met dekseltje. Nu gebruiken we het voor haar toetje s avonds - 100 cc kan er in. Maar daar wilde ze dus drinken in. Geprobeerd en dat ging eigenlijk ook wel heel goed. Naar verhouding vond ik dat beter qua grote, dan de ikea bekers en andere bekers
De Ikea bekers heb ik. Heel fijn spul op zich maar qua opening veel te groot. Ik had deze nog gezien op internet: Brother Max 4 in 1 Beker | 130-Baby flessen | 17-Eten en Drinken | Babyandmore
Ik gebruik voor mijn dochtertje de oefenbeker van difrax en dat gaat goed. Ze vindt het geweldig om te drinken uit een beker haha!
Wij zijn ook met de oefenbeker van Difrax begonnen, maandje geleden ongeveer. Dit gaat aardig goed en hier loopt er weinig langs (tenzij hij zelf zijn mond openlaat terwijl we het naar binnen gieten......)! Succes