Tips vijfde verjaardag?

Discussie in 'De lounge' gestart door shalini, 30 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    Hoi hoi

Mijn dochtertje wordt in mei 5 jaar.
    Alleen nu weet ik echt niet wat ik moet doen.
    ik ga wel een middagje iets leuks doen met een paar vriendinnetjes uit de klas.

Alleen met het feestje voor de familie weet ik geen raad.
    we hebben een vrij grote familie en heb eerlijk gezegd geen zin om heel de dag in de keuken te gaan staan.

Iemad tips voor een geslaagd feestje?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Misschien kan je de hapjes al van te voren maken?
    Beetje kaas, worst kom kommer, gevulde eitjes kan je gerust s'ochtends al maken en in de koelkast zetten.
    Misschien kan je iemand van je familie, bv je moeder vragen of ze je wil helpen met drinken inschenken en taart snijden.

Of misschien kan je 1 groep mensen vragen om s'ochtends te komen, en de andere groep s'middags.

Of je kan een buurthuis afhuren en deze leuk aankleden, zet een lieve neef achter de bar. Maar das best wel weer veel werk.

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik weet niet of je een grote tuin hebt?
    Anders zou je misschien kunnen barbequen in de tuin. Muziekje erbij, slingers en een grote tafel waar al het eten op staat (soort van lopend buffet).

4. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    nee ben pas verhuisd en heb nu geen tuin meer jammer genoeg.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hebben het heel simpel gehouden i.v.m. school.
    We vierden het van 15 tot 19 uur en 's middags kregen de bezoekers taart en wat chippies ed. En ze konden 's avonds blijven eten. Ik heb twee pannen soep gemaakt daar stokbrood of belegde broodjes bij (voor kinderen broodjes knakworst). De broodjes kan je van te voren maken en de soep ook. Dan heb je tot 15 uur je handen vrij en iedereen is bijtijds weer weg omdat de 5 jarige naar bed gaat.

Deel Deze Pagina