Geef je mening over babywinkels!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jewe, 25 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Prenatal: best een fijne winkel vind ik. Alleen jammer dat ze bij ons maar een klein assortiment hebben. Word er altijd goed geholpen, en niet meteen dat er iemand in je nek staat te hijgen.

Baby en trends: super winkel. Komen veel van onze spullen vandaan. Ken ze ook wat persoonlijker, komen uit hetzelfde dorp/gemeente. Kan rustig kijken, denken mee met problemen, service is ook prima. Leuke kleine winkel. Wel misschien wat duurder omdat ze wat kleiner zijn. Maar daar heb ik niet zo moeite mee.

2. Helemaal mee eens.. altijd rijen voor de ene geopende kassa, terwijl er een verkoopster in de winkel tegen een andere verkoopster loopt te zeiken dat ze zoo moe is van het stappen van gisteravond.. :(
    Spullen zijn duurder dan in andere winkels! Stokke was bijv. al maandenlang 875 euro bij Babydump en Babypark en bij de Prenatal probeerden ze te stunten met een paar tientjes korting op 1000 euro.. het interesseerde ze overigens ook niet..
    Positiekleding is er vaak niet in kleine maten.
    Babykleertjes zijn wel leuke, maar andere spullen ga ik daar ook niet halen eigenlijk. Door die geweldige medewerkers en door de prijzen.

Babypark in Gouda was mooi overzichtelijk, alleen was het moeilijk om een medewerker te vinden die even tijd voor ons had.. maar echt een mooie winkel en mooie spullen.

Babydump in Roelofarendsveen is een beetje opgepropt ingericht, verder ook niet zoveel zwangerschapskleding. Toen we een vraag hadden over de voorraad van een artikel, werden we bijna weggestuurd terwijl het er nog wel was. Maar goed kan ook gewoon een menselijke fout zijn. Verder op zich wel oke, die in Beverwijk ook wel.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    #43 Hanneke, 28 jun 2009
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
    Prenatal in Den Bosch (de grote winkel, niet die kleine in de stad).
    Vind het een prima winkel, alleen mis ik gewoon de keuze in leuke spulletjes. Je hebt er gewoon de standaard spulletjes die iedereen heeft en ik heb liever dan net even een ander lakentje ;) of net even een ander truitje als iedereen al heeft, maarja dat blijf je toch steeds hebben. Verder vind ik dat ze dus te weinig personeel rond hebben lopen, ik ben er een aantal keer geweest en als ik dan een keer wat wilde vragen kon ik of niemand vinden in de winkel, als ik iemand gevonden had liepen ze net weg (met iemand anders, maar soms ook alleen en dan kon ik er weer achteraan hobbelen met dikke buik ;) hahaha) en bij de klantenservice gaan wachten dan sta je ook een kwartier te wachten en komt er niemand en dan eindelijk komt er iemand die dan weer iemand anders moet gaan vragen. Nee daar word ik niet vrolijk van. Owja en blijkbaar altijd als ik er ben moet dat zelfde chagrijnige mens aan de kassa staan! Overigens is er vaak maar 1 kassa open en die rij duurt een uur! Haha!

Babyfactory in Breda,
    Dat vind ik dan echt een super winkel! Zo veel leuke spulletjes enzo! En echt gewoon gezellige winkel. Geen verkoopsters in je nek en als je iemand nodig hebt dan zijn ze zo te vinden en kunnen je ook antwoord geven! Echt een paar leuke prularia dingen en lakentjes enzo gekocht.

Babydump in Sleeuwijk,
    Tjonge, ik heb werkelijk nog nooit zo een mega ongezellige winkel gezien! Zelfs de buurtsuper is nog gezelliger! En dan ook nog alleen maar mannen in de winkel die volgens mij zelf geen kinderen hebben ofzo. En ook geen verstand van de spullen die ze verkopen. Ik wilde een tijd geleden een buggy kopen voor een nichtje wat jarig was en een nieuwe moest hebben. Ik dus op de site gekeken, scheelde toch 40 euro met de prenatal en is ong even ver rijden, en de roze met grijs hadden ze op de site staan. Komen we daar, hadden ze hem in groen/grijs, blauw/grijs en zilver/grijs staan. Dus ik vragen of ze hem ook in roze/grijs hadden. Nee die hebben we niet, alleen in roze/bruin kunnen we hem bestellen. Dus wij weer naar huis, ik via de site besteld en volgende dag konden we hem ophalen.... Dus ja hadden ze hem dan of niet... Kortom daar zie je mij echt niet meer terug, tenzij ze een megasuperaanbieding hebben ;) maar om gezellig te winkelen niet ;)!

Kleine boetiekjes/klein zaakje,
    Dat vond ik tenminste leuk en gezellig ingericht, ook leuke mensen die er waren ook al waren er maar 2 personeelsleden ofzo ;), daar heb ik de eerste zwangerschap de kamertjes en kinderstoelen en prularia gekocht. Gewoon gezellige service ;) wat natuurlijk ook wel een beetje gespeeld is want als verkoopster wil je natuurlijk dat je klanten zich op hun gemak voelen en bij jou de boel gaan kopen *gniffel*. Maar daar hadden ze bij die ene winkel de babykamer voor ons ;) bij alle andere niet onze babykamer tegen gekomen. Verder daar de kinderstoelen gekocht omdat ik die ook in geen een andere winkel kon vinden en perse die stoelen wilde.

Owja, trouwens wel of geen lift in die winkels weet ik eigenlijk niet eens! Volgens mij was ie er in de babyfactory wel, maar verder echt niet op gelet eigenlijk. Mankeer niks aan mn benen dus lift is niet nodig ;)! Haha! Enne best even lekker zo kletsen over die winkels! Alleen wel lullig vind ik als ze dit hier lezen! Aan de andere kant, dan weten ze wat ze kunnen veranderen ;)!

4. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ik woon vlakbij deze winkel en kwam er zodoende een tijdje minstens elke week een keer. :D In het weekend is het erg druk en dan is het weleens lastig om iemand te vinden die tijd heeft. Maar ze zijn er wel behulpzaam en geven uitgebreid advies vind ik. Als je eenmaal iemand te pakken hebt. ;)

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Mis bij babypark alleen echt de positiekleding en leuke babykleertjes, de kleertjes die ze hebben zijn zoooo mutsig!

Deel Deze Pagina