Tandemvoeden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Florabella, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Even een trots berichtje, ondanks meerdere dipjes (productiedip, kloven, ontstekingen en veel spugen in de zwangerschap) voed ik mijn oudste dochter nu 21 maanden en sinds 9 dagen drinkt zij samen met haar kleine zusje!

Wat geweldig, quality time met de meiden en de oudste drinkt heerlijk de stuwing voor de jongste weg. Productie was geweldig op gang en de kleine heeft direct enorme plas en poep luiers gehad.

Iedereen is verbaasd als ik aangeef nog te voeden en eerlijk gezegd vond ik het altijd geitenwollensokken achtig maar wow wat had ik het mis!

Dus dames mochten jullie de kans krijgen om te tandemvoeden dan kan ik het je echt aanraden!!

2. mamavansam

mamavansam Actief lid

27 mei 2013
    143
    0
    16
    Lijkt me heel gaaf om te mogen doen. Denk er ook wel eens maar heb voorlopig nog geen plannen om zwanger te worden. Gaat er dus waarschijnlijk niet van komen. Niet alleen vanwege het leeftijdsverschil maar ook omdat doorvoeden tijdens de zwangerschap vermoedelijk geen optie zal zijn.

3. Corry

Corry Bekend lid

14 aug 2012
    622
    0
    0
    super!
    En wat zal dat bijzonder zijn!

4. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Wat goed! Ik hoop het ook mee te mogen maken ( ben niet zwanger hahah)

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Super zeg! Ik vond het ook heel speciaal o mee te mogen maken. Ik heb uiteindelijk ruim 1,5 jaar getandemd!
    Ik wil je graag nog veel mooie bv-momenten toewensen! Geniet ervan!

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Geweldig! Ik had het zelf ook zo graag willen doen, maar mijn productie klapte volledig in toen ik weer zwanger was...dus het is er helaas niet van gekomen.
    Geniet er van! :)

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Dank jullie wel!!

Wow 1,5 jaar Linda! Gaaf!

Dat is jammer zoë, ik vind het altijd zo vervelend als mensen bv willen (blijven) geven en het lukt niet

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Super zeg! Hier helaas ook niet gelukt. Na 15 weken zwangerschap was het gebeurd.

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Volgens mij heb ik echt geluk gehad dat de bv doorliep! Al deed het soms pijn, die tietie fanatic van mij bleef sabbelen haha

Deel Deze Pagina