"geef je nou nog steeds borstvoeding?..."

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Daantje57, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

    Marvb Fanatiek lid

    17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook bijt momentjes gehad. Dit was zo rond de 8 maanden... het was iets van 2 weken en daarna weer zo goed als over.... Ik hoop ook niet dat het nog terug gaat komen want je gaat er inderdaad wel wat gespannen door voeden... heel oplettend en dat voelt niet fijn. Ik hoop dat hij dit ook zo voelde en daarom met dat bijten is gestopt:). Ik koppelde hem direct af als ik t zag/voelde en zette hem rechtop en moest hij eventjes wachten voor we weer verder gingen.... Heel af en toe gaat hij wel wat bijten maar niet hard.. wat hij dan doet is even trekken... das ook niet echt prettig..... gelukkig is dit maar zelden.
     
  2. Mirri

    Mirri Fanatiek lid

    25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gisteravond op visite de vraag of moedermelk nu nog toegevoegde waarde aan haar dieet geeft?
    Uitgelegd dat de samenstelling van bv zich aanpast aan de leeftijd, bv nu ze loopt krijgt ze meer antistoffen omdat ze oom kan vallen.
    Dat wist ze niet, wordt ook niet netjes voorgelicht door t cb ofzo...goed om te kunnen vertellen...
    En ja hoor, ze had op tv n kindje van 5 nog zien life drinken;) naja en ?.. ik vindt t schokkender wanneer n kindje van 5 mndn al de fles krijgt:$
     
  3. Patrijs1981

    Patrijs1981 Fanatiek lid

    22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden

    Gefeliciteerd Tara! Ik ook! Voelt goed he?
     

Deel Deze Pagina