iemand ervaring met abbonement van HI??????

Discussie in 'De lounge' gestart door moppie1992, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    #1 moppie1992, 19 apr 2012
    Laatst bewerkt: 19 apr 2012
    heey
    ik heb een vraagje ik kan volgende week maandag of dinsdag mijn abbo verlengen zit er aan te denken om de samsung galaxy note te halen mijn huidige abbo is van t-mobile (wel goed abbo)
    maar als ik daar de galaxy note moet halen heb ik een abbo van 300 belmin/sms en onbeperkt internet en dan komt toestelprijs van 70 euro erbij heb nu een abbo van 190 min en bel amper dus vind die abbo van 300 min veelste hoog nu zag ik bij hi dat je zelf je bundel kan samenstellen bijv 1000 mb internet dan kan ik gratis smse en als ik dan 75 min er bij pak kom ik het eerste jaar op 20,75 2e jaar 41,50 maar dan als ik na die 2 jaar die tel wil houde moet ik 10% van toestelprijs betalen en als ik hem inlever kan ik nieuw abbo pakken ik ben nou zo'n typ hey ik kan ander abbo pakke andere tel natuurlijk dus als ik tel dan inlever hoef ik die 10% niet te betalen (maar ben ook zo iemand die graag de tel houd dusja beetje appart;)) maar iemand ervaring met een hi abbo of die wel goed zijn ? want bel echt niet veel en kan iemand mij vertellen of je snel door die 1000 mb heen ben als je even op internet zit ?beetje lang verhaal maar wil het wel zkrweten zeg maar ;)

en als ik bij t-mobile een abbo heb dan kan ik die na 3 mnd late aflopen maar kan ik dan maandag / dinsdag wel een nieuw abbo halen bij HI zonder dubbel abbo te hebben (dubbele kosten)?

alvast bedankt voor de reacties

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik snap echt heel weinig van je verhaal, omdat je geen interpunctie gebruikt is het niet te lezen.

Maar om 1 vraag te beantwoorden: 1000 mb internet is heel erg veel. Moet je echt moeite voor doen om dat op te krijgen. Je kunt ook apps downloaden die je mb verbruik bijnouden en een waarschuwing geven als je bijna op je limiet zit.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Die had ze al verbruikt in dr titel haha.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik weet geen antwoord op je verhaal, maar let wel op dat je bij HI je toestel niet meer krijgt. Je least hem nu. Dus na de tijd van je abonnement moet je de telefoon teruggeven of overkopen.
    Voordeel is wel dat als hij stuk gaat in die tijd, je een nieuwe krijgt.

Maar het was voor mij een reden om over te stappen naar een andere provider.

5. Marieke1983

Dat is wel raar ja. Ik heb daar verlengd net voordat dat inging gelukkig.

6. Marieke1983

:d :d

7. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Nou om het even duidelijk te maken. Kan ik nu ik een abbo heb bij t-mobile gewoon naar HI gaan en daar een abbo aanschaffen zonder dubbele kosten, 1000 MB is wel veel maar 500 MB lijkt me ook weer net te wijnig. Het gaat mij erom of ik nu ik bij t-mobile zit en ik kan Maandag / Dinsdag verlengen dat ik dat gewoon bij HI kan doen (ZONDER DUBBLE KOSTEN). Dat hij dan gewoon 3 mnd later ingaat??

(Zo goed!!!!)

@ Esmeralda idd dat is wel fijn als hij dan kapot gaat dat je dan een nieuwe krijgt. Had klantennummer gebelt maar was nog vergeten te vragen over overstappen zeg maar. bedankt voor je reactie

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    volgens mij kan dat niet

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Dus je abbo bij t-mobile loopt maandag af? Maar waarom wil je dan dat het pas na 3 maanden ingaat? Dat hoeft dan toch niet?

Als je abbo bij t-mobile maandag afloopt kun je meteen een abbo bij hi nemen. Je betaald dan meestal wel rond de 25 euro afsluitkosten plus eventuele kosten voor je nieuwe telefoon.

10. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Nee hij loopt over 3 mnd af maar maandag of dinsdag kan ik gaan verlengen als het goed is 23 juli loopt hij af, maar had net even klantensirvice gebelt en kon gewoon bij andere winkel afsluiten zonder dubbele kosten bij. Als ik de galaxy note wil bij HI hoef ik geen kosten voor toestel te betalen omdat je hem dan lease zeg maar, en na 2 jaar kan ik hem inleveren of 10% betalen van het bedrag van de telefoon wat hij dan kost. Dacht bel klantenservice van t-mobile even.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    maar wanneer krijg je die tel dan?

12. Marieke1983

Als je nu naar hi gaat loopt je abonnement nog 3 maandenndoor bij tmobile en dan gaat hij pas over naar hi. Volgens mij komen daar geen dubbele kosten bij.

En je (zo goed!!!!) komt een beetje gepikeerd over. weet niet of je het zo bedoelt maar je kunt ook gewoon punten en komma's gebruiken, want je verhaal is echt onduidelijk zo. Neem aan dat je op school/werk ook niet zo kunt schrijven ;)

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Je kan gewoon dubbele abbo's afsluiten alleen wel met dubbele kosten..

14. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Dat (zo goed!!!!) was niet zo bedoelt maar vind het lastig om in teksten punten en komma's te plaatsen. Als ik maandag of dinsdag kan veranderen krijg ik gelijk tel mee, stond op mijn t-mobile dat ik hem de 23ste heb aangeschaft en de 22 afloopt dus kan hem maandag verlengen.

15. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @Kippie hij loopt over 3 mnd af dus kan gewoon ergens anders abbo afsluiten en dan inlaten gaan als mijn eigen abbo is afgelopen.

16. kippiekip

Ik weet niet of je als je morgen bv naar de winkel gaat en wat af wilt sluiten je dan aan kan geven dat je hem over drie maanden pas in kan laten gaan, bel anders HI eens op ...

Ik weet wel dat je gewoon dubbele abbo's kunt hebben maar dan heb je wel ( logische ) dubbele kosten.

17. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @Kippie had t-mobile al gebelt die zij dat kan wel zonder dubbele kosten dan gaat hij 3 mnd later in.

18. kippiekip

Ooow dus je hebt antwoord op je vraag ?

19. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Ja nu wel.

Deze topic kan gesloten worden

20. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ik snap niet helemaal maar ben ook een keer over gestapt maar dan van t mobil naar telfort.
    Ik wilde toen mijn nummer behouden en kreeg toen heel hoge rekening.
    Als ik jou was zal ik het ene afsluiten en dan wachten tot dat abbo is afgelopen en dan pas een nieuwe abbo nemen.
    Zo zit je ook niet met dubbele kosten.
    S6 ermee.

Groetjes gaga

Deel Deze Pagina