Weet iemand waar je een spaarpot kunt kopen die munten sorteert? Zoiets als dit 1000X Eurocoint Bank Spaarpot - 1001 Relatiegeschenken Online Ik kom ze op google alleen tegen als relatiegeschenk, maar die gaan per 500 of 1000 en ik hoef er maar 1
Soms krijgen kinderen dit cadeau als er een rekening geopend wordt bij een bank. Misschien daar eens informeren?
Daar ken ik het van ja, van toen ik zelf als kind een rekening kreeg Nu kan ik geen rekeningen vinden waarbij dit als welkomstgeschenk is, maar misschien heb ik niet goed genoeg gezocht...
Ik zag ze laatst ook bij de primera. Ik denk dat je er één krijgt bij het openen van een rekening bij de postbank.
Euro sorteerbank spaarpot | goedkoop kopen € 3,95 | Diversen | Speelgoed | Online Winkel | Discount Postorder Warenhuis Budgetland Sorteerspaarpot Roze | Intertoys Sorteer spaarpot digitaal En misschien de blokker
Idd. Een penny rekening bij de postbank. Ik kreeg toen ik klein was ook zon spaarpot bij die rekening. Is al wel lang geleden, ik weet niet of dat er nog is