welke autoverzekering met 0 schadevrije jaren..

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van j, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van j

mama van j Niet meer actief

Wij zijn op zoek naar een goede autoverekering tegen een voordelige prijs..

Mijn vriend had eerst schadevrije jaren, maar die zijn verlopen, dus moeten weer bij 0 beginnen.
    En ik sta op -1 door een klein ongelukje dus dat is ook geen optie:)

Het is de bedoeling dat wij een all- risk verzekering gaan nemen..

Alle suggesties en tips zijn welkom :)

2. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wij hebben ditzo

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    je kan kijken of 1 van kjullie werkgevers een regeling heeft met Centraal beheer. Dan krijg je 33% korting.

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Wij zitten bij All Secur

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Dat is helemaal afhankelijk van het type auto en de regio waar je woont. Ik zou op een vergelijkingssite eens kijekn bij welke verzekeringsmaatschappij je uitkomt. Al is independer echt niet zo onafhankelijk als ze pretenderen te zijn!
    Maar goed, je kan daar wel een idee krijgen wat in jullie geval een voordelige keus zou zijn en dan kan je op de website van de desbetreffende verzekeraar een offerte opvragen.

Ditzo is inderdaad vaak voordelig, maar ook all-secur is niet zo duur.

6. mama van j

Ooh is dat zo ! Dan gaan wij dat morgen gelijk eens navragen, bedankt voor de tip !:)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Independer komt er ook erg goedkoop uit!

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Zou kijken bij independer.. wij zitten bij de ohra en begon ook weer op 0 omdat ze verlopen waren. Betaalde niet veel vond ik. Aantal jaar geleden zat ik bij centraal beheer en daar betaalde ik echt 2 keer zoveel...

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ook met korting is centraal beheer erg duur.
    Wij zitten bij klaverblad (www.klaverblad.nl)
    Hadden daar met andere verzekeringen erg goeie ervaringen bij en hier blijft de premie gelijk als je schade hebt. Dus niet dat je dan ineens enorm omhoog gaat in premie.
    Ze waren voor ons iig de op-een-na-goedkoopste op vergelijkingssites, maar toen bleek dat we ook nog een poliskorting kregen vanwege de andere verzekeringen die we daar hebben lopen en nu betalen we 24 euro per maand voor een LPG-3 (peugeot 307 sw).

10. mama van j

Ik heb al wel op die vergelijkingssites gekeken en ditzo en all secur kwamen niet op de voordeligste uit..
    De voordeligste kwam uit bij onna- onna..maar die heb ik al 2x geprobeerd telefonisch te bereiken, maar stond al 2 x dik een half uur in de wacht en daarna moest ik iets inspreken en werd de verbinding verbroken, dus dat schiet ook niet echt op.

Het voordeligste kwam op + - 63 euro..met inzittendenverzekering en vroeg mij af of er nog wat voordeligers was :)

11. mama van j

Heb net even gekeken bij klaverblad, maar daar zou ik rond de 150 per maand moeten betalen:$ En bij centraal beheer 103 euro, dan zou ik inderdaad met korting van 33% nog steeds niet voordelig uit zijn..

12. MamaVanDaelynn

21 okt 2010
    64
    0
    0
    Huismoeder
    Reuver
    Wij hebben unive, Maar gaan daar weg. mijn vriend heeft pas net zn rijbewijs. een jaar en het is behoorlijk duur.! We gaan nu naar zelf.nl

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou ik zit bij centraal beheer en ik betaal nu 54 euro per maand, allrisk, voor een auto van 5 jaar oud en 1 schadevrije jaar. Ik heb korting omdat mn vriend is ingeschreven bij de KVK en we ook bij CB een woonhuisverzekering hebben.

14. Miniman

Miniman Niet meer actief

Wij zitten bij Ditzo.
    Wij hebben nu 2 auto's verzekerd voor hetzelfde bedrag als waar bij Centraal Beheer 1 auto voor verzekerd was.. (WA Plus verzekering)

15. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik betaal 30 euro per maand bij Klaverblad via independer. 3 jaar geleden afgesloten en ik rij een Suzuki Swift schade vrij.

Charlie

16. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik ben via netpolis verzekerd. Al jaren eigenlijk.

17. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij zijn bij all secur. Ik ben daar met 0 schadevrije jaren minder kwijt dan mijn vriend met 2 schadevrij jaren bij Unive. met Unive hebben we slechte ervaring dus wouden we daar weg en zijn over gestapt op all secur die kwam bij independer het beste er uit. Ik weet niet om wat voor auto het gaat. Wij hebben een BMW 3 serie van 2005 en betalen nu iets van 85 euro. Met 1 schadevrij jaar. Je hebt bij all secur geen eigen risico en dat sprak ons ook wel erg aan.

18. mama van j

Hmm..

Bij all secur kom ik ook bijna op 70 euro uit.

De voordeligste op dit moment zijn;

Onna- onna; 63 euro zonder eigen risico.
    Heb deze vrijdag en gisteren gebeld en kreeg ze gewoon niet te pakken, heb ook op de site een bel-mij-terug aangevraagd, maar ben nog niet teruggebeld. Zij hebben in het pakket gratis pechhulp, maar als ze dan net zo slecht te bereiken zijn als nu dan schiet ik er weinig mee op:(

Ohra; 61 euro met 135 ,- eigen risico

United Insurance; 51,50 ,- met eigen risico van 135
    Heb hier alleen nog nooit van gehoord van deze verzekeringsmaatschappij en de polisvoorwaarden staan best onhandig in een hele lange rij, dus moet dat nog even nalezen.

Zijn er nog meer mensen met suggesties????;)

19. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Ik zou eens een premie berekenen bij netpolis.nl Ik zit op 10 schadevrije jaren, dus je hebt niet zoveel aan de premie die ik betaal... Maar ik ben jaren geleden dus overgestapt naar hun en dat scheelde mij toendertijd echt veel geld.

En ik hoop dat die onna onna dan wel beter zijn met het uitbetalen, aangezien ik nu geld van ze moet krijgen.

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Je vriend had die schadevrije jaren.
    Hebben jullie daar nog wel bewijs van?
    En hebben jullie in de tussentijd geen auto gehad.
    Dan zou ik toch eens proberen of je toch niet al een instap percentage aan no-claim zou kunnen krijgen.
    Volgens mij word dat ook gedaan, alleen zul je dan naar een verzekeringsmaatschappij toe moeten gaan ipv een offerte aanvragen via internet denk ik.

Deel Deze Pagina