hahaha ik word helemaal verlegen van deze topic . je moet het maar net treffen dan degene na jou, je een behoorlijke zeikwijf vindt. Oh, een tip als je iemand niet 'kent': ik herken leden meestal aan de banner (degene die ik niet zo vaak tegenkom hier, sommige 'ken' ik al beter natuurlijk)
we hebben wel eens een probleem gehad. Dat was een 2. Maar je bent eerlijk en oprecht dat is ook wat waard dat word een 6
Ik ken nog niemand echt goed om te beoordelen. maar de dinegnd ie ik lees beoordeel ik met een 8. Wat ik niet leuk vind lees ik gewoon niet.
ik steek van veel meningen wel wat op, veel dingen waar ik t totaal niet mee eens zou zijn ben ik door veel mensen hier wel anders tegen aan gaan kijken.... dat is positief! dus mijn voorganger krijgt een 7 netjes toch?
Nou Devil jou wil ik wel beoordelen, ik geef je een 8, volgens mij ben je supergek(in de goede zin van het woord)
Devil, je krijgt van mij een 9. Ik moet altijd lachen om je reacties. Je bent altijd eerlijk en steekt je mening niet onder stoel of banken.Dat waardeer ik!
ik zal degene doen die ik ken: josje 1981: 8 jij ben gewoon grappig. zelfde slappe humor tulip"ok 8 jouw mag ik ook wel kimi1: ook een 8 ( he het wordt saai) wij hadden catfight maar waardeerde het enorm jou pb. dikke respect! nou de rest ook een 8. saai he
Mams136 krijgt van mij een 7.5! Ik lees meer dan dat ik reageer. Dus denk niet dat ik heel erg opval. Dit omdat ik het soms helemaal met je eens ben, en soms ook weer helemaal niet. Vandaar een beetje tussenin!
mams136 en kimi; een 9 omdat jullie me niet haten. LOL Beingmommy: ik zie je vaak genoeg reageren,een 8 omdat je tenminste reacties schrijft met meer dan ja, nee, of ik weet het niet en je gewoon normaal reageert.
hahahaha, wat zijn we toch lief voor elkaar Overigens reageren hier tot nu toe alleen mensen die ik wel mag (en die elkaar liggen). Zou dat iets zeggen? oh ik vind Plurkie helemaal top