8! humor. Vrouw van lulleman (toch) niet zo moeilijk doen, lekker lachen en auwehoeren! Precies hoe het moet! ken jou verder nog niet zo goed!
Goed, Minya een 8, omdat ze in veel topics mee kletst en altijd een advies heeft en nooit ergens om heen draait.
Wil deze meiden even een 9 geven: Adi, Ben het supervaak met dr eens, iritantvaak zelfs haha. Beingmommy, je weet hoe ik over je denk.. vind je een superlieve meid en zit ook met jou op 1 lijn . Missym, vind je directheid heerlijk. Devil, ben gek op je humor, zit hier regelmatig te grinniken achter mijn beeldscherm. ga ff verder denken..
Whaha een dikke 8 Lig altijd in een deuk om je reacties Lalleman Das nie eerlijk Rest Meesten ken ik wel en ligt rond 7 en 8.. (nog) niemand hier tegen gekomen die ik niet mag
Goh moeilijk...ik geef de meeste een 7 of 8. (Minya, Lalleman, tulip, Snoopy1979, guppie81,...enz...) Josje, Draak86, Plurkie en Devilchase een 9. (en waarschijnlijk nog een paar anderen ) Zal wel niet zijn zoals het hoort, maar het is hier nogal druk en weet niet goed wie ik nu moet beoordelen.
ken adi niet zo goed eigelijk Maar als ik het zo eens lees zal je een prima meid zijn. Dus geef je een 7,5
Adi: dat ze uberhaupt nog tijd heeft om te reageren Ik zie je veel in baby en dreumes topics, aangezien onze kindjes beetje van dezelfde leeftijd zijn en je hebt altijd constructieve reacties. Je kan er gewoon echt wat mee. Hoe vaak ik wel niet wilde reageren en dan zag ik dat jij hetzelfde al had gezegd. Kortom je bent funest voor mijn berichtenaantal Oeps cijfer nog haha. Ik geef een 9!
lalleman, voor deze slijmpoging een 3 mina, een 12 om de reden die devil geeft. plurkie, een 8, ik moet vaak erg om je lachen, devil, voor je reacties in de lounge ook een 8, je bent erg gevat, maar ik zou het leuk/interessant vinden om je ook in andere hoekjes tegen te komen. Vind je dat zelf niks??? lucia, een 8, ik vind je erg netjes (behalve als er sekstopics zijn) en voor wat ik lees zitten wel wel op 1 golflengte.
Devil: ik heb ook geklikt Daan: sorry hahahaha En voordat mensen denken dat ik mijn kinderen verwaarloos, het is tegenwoordig best rustig op mijn werk hahahaha