Schilfertjes/rood

Discussie in 'Verzorging' gestart door Meis28, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Mijn zoontje van 3 maanden heeft soms een beetje een droog voorhoofdje met wat kleine schilfertjes. Ook bij z'n wenkbrauwen en daar is t af en toe dan ook wat rood (waarschijnlijk omdat hij daar dan met z'n handjes langs is gegaan). Moet ik hier wat op smeren? Hij heeft ook berg, heeft t daar mee te maken of kan het ergens anders door komen? Ik geef bv

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ook een extreem droog huidje en ook in zijn gezicht, had ook vaak wat huidschilfertjes en losse velletjes.

Ik had eerst babyolie en Zwitsal zalf geprobeerd maar dat hielp totaal niet.
    Toen kreeg ik de tip om de Sesamstraat cream van het Kruidvat te kopen, daar smeer ik hem nu elke avond mee in voordat ik hem de pyjama aandoe en die werkt echt heel erg goed! Hij heeft helemaal geen last meer van huidschilfertjes en velletjes, zijn huid ziet er goed verzorgd uit en niet meer droog.
    Misschien werkt dat bij jouw kleintje ook?

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik woon niet in NL dus dat is geen optie helaas :) maar ik zal eens kijken hier voor een speciale zalf. Het is eigenlijk alleen op t voorhoofdje en de wenkbrauwen maar verder eigenlijk niet

4. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Bedankt voor deze tip. Max heeft ook veel last van schilfertjes over zijn hele lijfje. Vooral zijn benen en zijn rug. En babyolie werkt hier ook niet, wordt het - voor mijn gevoel - alleen maar erger van.

Deel Deze Pagina