Dit vind ik nu echt heel gek om van jou te lezen. Je staat er altijd zo op om geïnformeerd te zijn... Wat bijvoeding betreft, onderzoeken daar tonen aan dat het al mág van vier maand. Maar het hoeft niet. Dus jij mag gerust beslissen te wachten tot zes maand. Maar over die vitamine d is men het toch wel eens dat het belangrijk is in deze regio. Waarom zou je het dan niet geven? Kost nauwelijks iets, en het is ook niet complex ofzo.
o nee ik denk dat je mij verkeerd begrijpt...ik ben niet tegen onderzoek....juist goed idd...ik ben idd graag geinformeerd dat heb je idd goed. Ik bedoel dat ik niet zomaar op 1 onderzoek afga. Wat dat betreft kun je al gauw iets onderzoek noemen. Ik bedoel dus dat ik meerdere wil zien...niet op 1 enkel onderzoek af ga en ook kijk in sommige gevallen door wie een onderzoek/advies gegeven wordt. op het gebied van vitaminen ben ik het er niet mee eens dat het niet altijd kwaad kan. Ik bedoel niet dat ze van vit D ineens dood neervallen he maar bij veel volwassenen zie ik ook dat ze standaard vitaminen nemen terwijl dat echt niet altijd nodig is. Ik beweer niet dat je er direct iets van krijgt maar nodig is het in veel gevallen ook niet. Door gezond te leven (dus gezond en gevarieerd eten en veel bewegen en buiten zijn) kom je al een heel eind. En even over dat bijvoedingsadvies....wil er niet een hele discussie over hoor. Maar ik ken 5 mama's met kleine babytjes nu die allemaal de afgelopen 2/3 weken naar het cb zijn geweest...verschillende cb's en bij allemaal werd gezegd dat ze met 4 maanden moeten gaan bijvoeden om allergieën te voorkomen. Dus niet het MAG maar als je allergieën wil voorkomen dan MOET het. Ik vind dit dus al een heel andere insteek.
op een heel flesje misschien ja. maar de hoeveel pindaolie en suiker in die paar druppels zijn nihiel hoor. beetje suiker krijgen ze echt niks van.