Geef jij je gegevens?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aurora2013, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.046
    2.913
    113
    't Gezellige Brabant
    Je hebt van Q Music zo´n telefoonnr wat je bij zulk soort dingen kan geven. In het weekend draaien ze altijd de voicemail af. Lachen!

06 1232 4444 is het nr. Goed onthouden ;)

2. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Oja, dat klopt! Geweldig, kan ik die mooi inzetten bij zulke dingen, top, dankjewel!

3. carebear

carebear Niet meer actief

Als je na 06-0 de rest wel invult wat klopt is jouw nummer niet moeilijk te achterhalen.
    Zou dan eerder een nummer veranderen in het midden ofzo.

4. carebear

carebear Niet meer actief

Ik vul alles altijd netjes in als ik iets retourneer of omruil.
    Zou ook niet weten waarom niet?
    Enquêtes doe ik nooit.
    Zit niet te wachten op reclames en verkoop telefoontjes.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Nu ik er meer over na ga denken... Eigenlijk belachelijk om zomaar overal je gegevens achter te laten. Geloof dat ik mijn oude niet werkende telefoonnummer maar weer eens ga opgeven.

Wat betreft het retourneren van die tas en dan niet het volledige bedrag willen terug geven is van de zotte en asociaal. Zou ik dus nooit meer terug gaan en ook afraden bij vrienden (handig met facebook tegenwoordig).

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Het hangt een beetje af van de situatie.

Als ik de boel niet 100 % vertrouw, dan geef ik een fake of halve naam op. En mijn e-mailadres krijgen ze dan meestal ook niet, want ik krijg al genoeg spam aan.

Als ik het wel vertrouw of het is echt nodig, krijgen ze het wel. Maar ik heb 2 e-mailadressen dan krijgen ze toch echt wel quasi altijd mijn hotmailadres.
    Ik geef overigens liever mijn vaste telefoon op dan mijn gsm. Die vaste telefoon kunnen ze immers ook gewoon in 't telefoonboek vinden. En als we niet thuis zijn, wordt er toch niet opgenomen en worden we de helft minder lastig gevallen dus :).

Ik kijk ook altijd of er ergens een vakje staat dat ik kan aankruisen dat ze mijn gegevens niet mogen doorgeven aan derden (voor reclame). Als dat er staat (vaak in ini-mini lettertype zodanig dat je er bijna overkijkt), dan duid ik dat ook aan.

7. Brusje10

Brusje10 Actief lid

10 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat doet me denken aan een collega van me. Die moest een afspraak inplannen voor onderhoud van zijn auto. Dus hij gegevens invullen op hun website. Bij e-mail was hij bang gespamd te gaan worden door de dealer, dus vulde hij in: gaatjeniksaan@ergens.nl. :D

Vervolgens hoorde hij maar niks over die afspraak dus hij maar eens bellen. Krijgt ie te horen: maar meneer, daar hebben we allang over gemaild! Mag ik dan even het mailadres controleren?

Je kon me opvegen. :D

8. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nope. Ik ben de ene keer Britney Spears andere keer mevrouw Blah. Ik vul nooit mijn adresgegevens in. Die hoefde ik ook niet in te vullen toen ik iets kocht. Gaat ´ze´ niks aan.

Deel Deze Pagina