Ja hoor! Ze krijgt genoeg kusjes en ik krijg genoeg likjes terug. Zo schattig hoe ze onze wangen, ogen en voorhoofden aflebbert. Doet ze ook bij mijn dochtertje van 17 maanden en zij geeft ook knuffels en kusjes terug, zo liefff.
nou nee geef mijn kat geen kusjes, vind het niet zo'n fijn idee dat ze net dr aers heeft liggen likken en ik dr dan een kusje zou geven..ieuwww..
Ik kus mijn katten heeeel veeel de hele dag door. En doe ook nog vrijwilligerswerk met katten en die kus ik ook de hele dag door. Gelukkig vinden al die beesten het prima. Ik vind katten zo lekker ruiken tussen hun oortjes
ja hoor ik ook,, zeg ik altijd kusje tegen de kat en komt ze met haar kopje naar mijn toe en drukt haar voorhoofd tegen mijn mond aan.. gekke is dat ik de kat erg lekker vind ruiken en vind kusjes geven zo lief. ze kan ook zo verliefd naar mij kijken ihihi wordt ze stoned van
Ja hoor met de kater kus ik ook de hele dag door en dan zegt hij vaak ook zo lief 'Meehh Meehh''. De poes daarentegen is helemaal niet zo aanhankelijk en houdt helemaal niet van kussen haha.
Dat heb ik nou ook.... ik vind dat de kat vaak ruikt naar bijvoorbeeld mijn dekbed (daar heeft ze dan op gelegen...) en dat vind ik dan weer heerlijk herkenbaar ruiken, mmm!!
Ik heb 2 honden en 2 katten en ze krijgen allemaal een heleboel kusjes en knuffels. Meer dan vriendlief meestal
Weet je zeker dat het een kat is? Laten jullie ze dan ook aan jullie ijsjes likken of uit jullie bekers melk drinken? Dat vind ik toch zoiets ranzigs he
ten eerste mijn excuses shadixxx ik moet je nog pb-en. Nee ze likken hier niet aan ijsjes oid. Katten slapen wel op bed. Maar geen geslijm aan mijn eten.
Ik heb geen kat maar wel een hond die ik bijna doodknuffel en kus. Komt omdat die zo super lief en zacht is echt een knuffelbeertje. Het is een shi-tzu.
Hahaha heeeel zeker! Deze kat die kan namelijk niet gewoon miauwen! Zoontje dacht eerst dus ook dat alle katten mehmeh zeggen ipv miauw haha! En nee hier geen gekwijl aan het eten, bah! Ze krijgen wel eens een stukje kaas of worst of mogen wat yoghurt uit een bakje likken welke zo goed als leeg is.
Haha ik ben echt een ransbak want ja,ze mogen gewoon mijn ijsje opvreten en uit mijn glas drinken. Vrient rilt ervan als hij dat ziet.
Nee mijn katten moeten wel van mijn eten afblijven... Ze hebben hun eigen voer en dat weten ze heel erg goed. Ben niet vies van ze maar dat gaat me wel te ver.