Hoi, Ik zoek een leuke (mama) agenda waarin voldoende ruimte is om de bezigheden van het gezin op te schrijven en voor evt. foto's. Welke agenda hebben jullie en wat zijn jullie bevindingen hierover? Alvast bedankt.
Ik zag de mama agenda van Kinderen. Ik vind het zelf erg leuk, denk dat ik die dit jaar ga halen. Bij de Hema heb je ook agenda's waar je foto's in kan plaatsen, maar die vind ik wat minder leuk.
Ik heb de mama agenda al een paar keer gehad maar bij mij was hij halverwege het jaar eigenlijk aan vervanging toe. Misschien ligt dat ook aan mij maar ik gebruik mijn agenda nogal intensief. Ik heb nu voor het tweede jaar de pink ribbon agenda gekocht en die bleef afgelopen jaar wel erg mooi. Wel wat minder ruimte voor foto's.
Ik heb voor de tweede keer de mama agenda van kinderen. Vind die van dit jaar wel fijner dan die voor volgend jaar.
Ik heb de agenda van lief! gekocht voor komend jaar. Zitten alleen geen hoesjes in voor foto's in te doen. Maar verder wel lekker de ruimte voor te schrijven en aan de linkerkant een blad voor notities
Misschien een idee om foto's te posten van een voorbeeldpagina? Zodat anderen kunnen zien hoe een week er uit ziet? De meeste agenda's zitten altijd in plastic verpakt en op internet kan ik er ook niets van vinden. Terwijl ik het toch wel heel belangrijk vind om eerst de weken gezien te hebben voor ik er eentje koop.