Geef jij potje of vers?

Discussion in 'Voeding' started by vruchtje24, Jul 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Geef jij potje fruit/groente of maak je het vers?

1. ik geef een potje

2. ik maak het vers

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Ik wil graag van jullie weten of jullie jullie kindje een potje geven of vers?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij maken de groenten en het fruit voor de kindjes zelf en ook gewoon per dag vers.
    Dus niet uit de vriezer, dat vind ik namelijk niet meer vers.

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb gestemd op vers. en dan net als hanneke per dag. maar af en toe krijgt ze een fruta pura en op zondag meestal een potje groente. omdat we dan vaakergens wat eten dus niet thuis zijn. maar 9 van de 10x dus vers en daarom daar op gestemd

4. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik geef nu nog potjes.
    Straks met 6 maanden ga ik over op vers.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier hetzelfde! Milan krijgt altijd gewoon wat wij ook eten, maar dan zonder zout.

6. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    Ons mannetje eet met de pot mee (wel gepureerd) en fruit ook vers. Alleen als we een dagje op stap gaan neem ik potjes mee.

Groetjes, Josie

7. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik doe het als Elmo: bijna altijd vers, behalve als we weggaan neem ik een potje mee.

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hier ook altijd vers, we pureren ook niet. Liam eet gewoon met ons aangezien wij zelf ook zoutloos eten. In het weekend gaan we vaak uiteten en dan bestellen we voor hem ook iets dus ook dan lekker vers.

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hier precies hetzelfde, hij eet hetzelfde als wij maar dan geprakt/gepureerd en als we weggaan een potje.

10. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    meestal potje omdat ze dat wel wil eten, maar sinds een paar weken krijgt ze gewoon wat wij ook eten omdat ze potjes niet meer wil.

11. Alita

Alita Niet meer actief

alles vers, eten wij zelf ook dus vanzelfsprekend dat mijn meisje dit ook krijgt!!!! een stuk goedkoper ook nog.

12. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Wij volgen de methode Rapley, dus alles vers.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Alles vers en in principe hetzelfde wat wij eten.
    Ik heb trouwens wel een paar voorgemaakte vers potjes in de vriezer voor drukke dagen en als hij gaat logeren e.d. We proberen nu ivm de aankomende vakantie een paar verschillende kant en klaar maaltijdjes uit. Meneertje is niet bepaald enthousiast.. en ik begrijp hem wel ;)

14. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Altijd potjes,ben veel te lui om zelf te maken!

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

Feb 12, 2008
    2,417
    0
    0
    Enschede
    Meestal vers, maar voor het gemak soms toch een potje :)

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ik denk ik zoveel mogelijk ga proberen vers te geven en voor de zekerheid potje in huis te hebben.

Maar is dat niet verwarrend voor ze ene keer vers andere keer potje heeft toch andere smaak ?

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Elke keer een andere smaak is juist goed hoor.. dan wennen ze beter aan gevarieerd eten (en krijg je niet van die putlutten ;)) maar je hoeft natuurlijk niet te varieren tussen vers en potjes. Je kunt ook varieren met vers.. met potjes is dat iets minder makkelijk omdat er in Nederland nou eenmaal niet een heel grote variatie is.

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ja dat is waar want ik wil inderdaad heel graag een kindje die veel lust. Toen ik mijn man leerde kennen lustte hij bijna ook niets (zijn ouders zijn daarin ook gewoon te makkelijk geweest) en sinds hij bij mij is is een nieuwe wereld qua eten voor hem open gegaan hi hi. Hij eet nu alles.....

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als je een volwassen vent kunt 'opvoeden' moet dat met je kindje wel helemaal top lopen! ;):D

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik was gestart met vers, (na de eerste start even uit te hebben geprobeerd met potjes), maar nu ze last heeft van de tanden, wil ze niet zo best eten en gaat het uit een potje beter. We zitten nu dus alweer een paar weken aan de pot :(

Share This Page