Hoi allemaal, Ik ben nu 3 dpo en had vanmorgen (geen ochtend urine, omdat ik nachtdienst heb gedraaid) kanariegele urine. Weet iemand waardoor dit kan komen? Ik gebruik geen vitamines.
Ik heb niet minder gedronken als normaliter. Maar misschien dat het toch daar mee te maken heeft. Bedankt!
Ja ik weet ook dat urine lichter en donkerder kleurt tav zouten (van de nieren) en vochtinname. Maar omdat het nu bijna fluoriserend geel was kreeg ik even me twijfels. Kan ik niet snel herleiden naar vochtiname/zouten. Enige wat ik op internet kon vinden was bij vitamine tabletten dat het voor komt.
Geen idee, maar voor zwangersschapssymptomen is het in elk geval te vroeg. Dan moet het bevruchte eitje zich eerst nog innestelen. Innesteling vindt 5 tot 10 dagen na eisprong plaats. Je hebt overigens ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd dat je zeker weer op 3 DPO te zitten?
Ik heb ovulatie testen gebruikt. Een langere tijd, dus heb ze ook weer af zien lopen. Dus weet zo goed als zeker dat wanneer me eisprong is geweest. Urine kleurt weer wat lichter dus zal wel goed wezen!
Gebruik je vitaminepillen? Bij een hogere dosis vit b kan je plas ook kanariegeel tot neongeel worden.