hallo allemaal, Vorige week heb ik knal ovulatie testen gehad. We hebben flink geklust en nu is het afwachten. Ik heb nu sinds 2 dagen buikpijn, rugpijn in de onderdruk, geborrel in de buik, met momenten misselijk, slechte eetlust en de buikpijn is vandaag echt extreem. Wat kan dit zijn? Innesteling, is het mis gegaan? Het is echt anders dan ongesteldheid klachten. Herkent iemand dit??
Hier vanaf 6-7 dpo steekjes en krampjes in mijn onderbuik en liezen. Maar heb zo vaak van alles gevoeld terwijl ik niet zwanger was. Je zult gewoon af moeten wachten
Ja dat is ook zo maar dit heb ik echt nog niet eerder gevoeld. Maar idd, afwachten afwachten afwachten.
Ik herken het helaas ook niet. Beide zwangerschappen echt helemaal niets gemerkt, symptomen kwamen met 5,5/6 weken pas.
[QUOTE="Kaver, post: is het mis gegaan? Het is echt anders dan ongesteldheid klachten. Herkent iemand dit??[/QUOTE] Hoezo "is het mis gegaan?" Je hebt dus al een positieve zwangerschapstest? Zonder dat kun je nooit spreken van "is het mis gegaan?" Het is goed mogelijk dat je klachten gewoon komen door het hormoon Progesteron wat je standaard altijd aanmaakt na eisprong. En neem je hoeft daar elke maand geen last van te hebben. Mocht je denken dat je symptomen wel van een zwangerschap moeten komen, dan moet je al vrij veel HCG aanmaken en zou je nu al een positieve test moeten hebben.
Hoezo "is het mis gegaan?" Je hebt dus al een positieve zwangerschapstest? Zonder dat kun je nooit spreken van "is het mis gegaan?" Het is goed mogelijk dat je klachten gewoon komen door het hormoon Progesteron wat je standaard altijd aanmaakt na eisprong. En neem je hoeft daar elke maand geen last van te hebben. Mocht je denken dat je symptomen wel van een zwangerschap moeten komen, dan moet je al vrij veel HCG aanmaken en zou je nu al een positieve test moeten hebben.[/QUOTE] Met is het mis gegaan bedoel ik idd dat er geen bevruchting plaats heeft gevonden. Verkeerde woorden gebruikt Ik heb nog geen positieve test gehad namelijk. Is wellicht ook nog te vroeg. Vond het gewoon een raar en onverklaarbaar gevoel, nooit eerder gehad. Je maakt jezelf gewoon af en toe gek als je het zo graag wil.
Ik heb een onregelmatige cyclus dus zou ongeveer deze week ergens ongesteld moeten worden. Ik had wat vage "klachten" dus daarom getest...