mees leuk! vlinder niet leuk olivier leuk als je een ventje krijgt dat waarschijnlijk gaat hockeyen, golfen of tennissen Eli Engelse naam, uit te spreken als Ilay... okay, als EELIE niet leuk
Mees = heel leuk! Vlinder = vreselijk! Olivier = niet echt leuk, hoog 'kak' gehalte. Eli = redelijk leuk, en dan uitgesproken als Eelie.
mees - niet zo leuk vlinder - tja, het is zo'n mooie naam, maar erg ongebruikelijk in Nederland. Zou het zelf daarom niet doen. olivier - heel leuk, ik hoor 'm bijna nooit. En ik hou wel van een beetje 'bekakt' geloof ik. Wat ik er wel minder aan vind is dat je het kunt afkorten tot olli. Eli - niet zo leuk
Hmm dit is eerlijk gezegd niet mijn smaak. Maar van de 4 namen vind ik Olivier het mooiste. Vlinder zou ik niet nemen omdat ik het een beetje ver gezocht vind, en iedereen denkt meteen dat je de naam hebt gekopieerd van Isa Hoes en Antonie Kamerling.
Mees vind ik de leukste. Lekker kort en wel stoer. Olivier vind ik wat te 'kak'. Vlinder te zweverig. Eli..... ik weet 't niet zo met die naam. Maar het is jouw keuze dus... succes ermee!
Ik vind Olivier heel leuk (ik hou wel van kak-namen, mijn vriend helaas niet ). Mees gaat nog wel. Eli en Vlinder vind ik helemaal niks.
mees > Mwah niet zo vlinder > Erg leuk, hou er wel van! olivier > Zelfde geval als Mees Eli > Leuk als je van Engelse namen houdt!
Olivier vind ik wel geinig. De rest vind ik persoonlijk niet mooi, maar ik zou zeggen: trek je niet aan van wat een ander vindt hoor!
mees> nee hoor je te vaak en klinkt als vogel die je wormen wilt voeren (naar mijn menign niet leuk) vlinder> Wel zomers en leuk,juist niet een standaart naam (vlinders zijn mooi dus de associatie is>mooi) olivier> niet leuk,te kak,vind olli ook te kak. Eli>gaat,niet negatief of positief
Mees leuk, Olivier ook leuk. Vlinder vind ik niet zo mooi. Eli is geen Engelse naam, maar een Joodse naam. Je kan 'm dus zowel op z'n Nederlands als Engels uitspreken. Zelf vind ik het een beetje vreemd om een Joodse naam te geven, terwijl ik dat niet ben.
Ik vind ze allemaal leuk! Maar als ik moet kiezen, kies ik voor Olivier. Vond ik zelf ook leuk, maar mijn vriend niet. Mees hoor ik te veel om me heen, Vlinder vind ik leuk, maar wel erg vrije scholerig, en Eli is mijn tweede keus van deze vier. Moeilijk hoor! Succes!
mees > leuk, wel al te populair naar mijn mening vlinder > nee olivier > hmm, beetje kak Eli > Voor een jongen? Dan wel leuk, in ieder geval de leukste van de vier.