Dames, Ik heb mijn kat hiermee ontvlooid verpakking weggegooid maar blijkt allergisch. Verpakking ligt dus al bij de gemeente ergens. Straks dierenarts maar moet de ingredienten hebben van de doos, wie heeft de verpakking en wil een foto maken of misschien google wonders??
Vlooien druppels van Pet Star let op! | Raskatten forum SjEd, voor alle informatie over raskatten. Hier staat er veel over op,misschien heb je er wat aan
Ik kan de verpakking niet vinden verder.. Maar in mijn praktijk is het voldoende informatie als je de werkzame stof weet. . Daar handelt de dierenarts naar namelijk. .
Heel veel succes, hopelijk gaat het snel beter met je kat!! Laat even weten hoe het bij de dierenarts was
Watvoor allergische reactie heeft je kat? Wassen mrt nat washandje en afwasmiddel. Dan haal je de vetlaag van de huid en dus ook een gedeelte van het vlooienmiddel over de gehele rug
Nou we zijn weer terug. Injectie gekregen en een zalf om 3x per dag op te brengen. Hij blijft eraan likken dus hebben zo'n tshirt voor hem gekocht. Is hij er nog te groot voor ook, dus hebben hem afgeknipt. Hij moet er erg aan wennen en kan bijma niet lopen arm ding. Hopelijk knapt ie gauw op.