heb vanochtend toch maar test gedaan voor de zekerheid omdat we vandaag feest hebben, eigelijk was gisteren me Nod maar aangezien ik tempratuur had ik me ei veel later en als ik daar van uit ga is nu me 6e of 7e dpo, eerste instantie niks te zien toen weg gelegd en keek vanmidag en zag toch wat, dacht toen mischien een indroogspteep dus wat water in gedruppeld met dit als resultaat dat vlekje derop heb ik zelf perongeluk gedaan dus daar niet na kijken veegde er iets overheen beetje dom, maar zie toch wel een streepje
Ik zie niets, maar dat zou ook bijna onmogelijk moeten zijn voor 6 of 7 dpo. Bovendien geef je aan dat er een paar uur zat tussen het testen en het waarnemen van de streep? Dan zou ik er niet te veel van denken! Over een dag of 4/5 nog eens testen. Dan ben je 10 of 11 dpo. Dat is écht nog steeds heel vroeg!
Ik zou minstens even afwachten tot 10 of 11dpo. Een bevrucht eitje nestelt zich gemiddeld in tussen 6 en 10dpo en dan pas begin je hcg aan te maken waardoor een zwangerschapstest positief wordt. Het is dus eigenlijk nog héél vroeg! Ben je helemaal zeker van je eisprong?
Ik zie hem wel. Weet niet meer zo goed wat te denken van de kv testen. Heb nl ook steeds duidelijke streepjes.
Ik zie dus ook een streepje.... wel erg vroeg voor een posi test en heb helaas zelf ook vaak lichte streepjes gehad op de kv... hoop natuurlijk dat het gaat oplopen <3 Ben je zeker van je ei trouwens want 6 a 7 dpo is vrij vroeg
Ja op de kv testjes heb ik ook wel vaker lichte streepjes gehad, daar zat dan geen kleur in maar je zag m wel. Heel verwarrend. Ik dacht wel wat te zien, maar dan lijkt het inderdaad op zo'n streepje die ik hiervoor noemde. Ik duim natuurlijk wel mee voor een duidelijke streep over een paar dagen.
Het is wel heel vroeg, ik zie niets. En je kan echt nog wel een wijntje drinken op dat feestje hoor. Bloedband ontstaat pas na 5 of 6 weken..