Berglandschap?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Chebu, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo!

Zouden jullie even naar mijn kaartje kunnen kijken? Heb namelijk erg het gevoel dat het een berglandschap is. En mijn temperaturen zijn ook zo hoog? Heb nog geen ei gehad.

myNFP - Zykluskurve betrachten

2. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Heb trouwens ook een FF, hoe krijg ik de link hier geplaatst?

3. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Moet eerlijk zeggen dat ik er weinig raars aan zie, behalve dat het een beetje schommelt :)

Vind ze ook niet extreem hoog...maar ieder lichaam is anders, dus misschien is dit voor jou wel een hoge temp :(

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Anna, ah bedankt. Die schommeling is niet erg??
    Temp de 1e keer, ben er nog niet helemaal aan gewend;)

5. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Op ff moet je even een homepage maken (1 van de knoppen boven de kalender: 'home page setup'), dan kun je de link kopiëren in je bericht of in je handtekening.
    Ik vind je duitse kaartje lastig af te lezen in 1 oogopslag, ben inmiddels zo gewend aan FF :)

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
  7. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
  8. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ chebu: Dit is mijn tempkaartje van vorige maand:
    2aa21b Ovulation Charts
    ook een hoop geschommel maar heb gewoon een eisprong gehad en ben nu 5w4d zwanger :)

@ Nenna,: je hebt de verkeerde link geplaatst, je moet even op sharing klikken en in het menu dat dan tevoorschijn komt op homepage setup. Daar moet je de link bovenin pakken.

Liefs mij

9. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
  10. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Chebu, jaaaa, nu vind ik het een stuk makkelijker om te 'lezen' je tempkaartje. Inderdaad is het wel een beetje een berglandschapje, maar je temp schommelt zo'n beetje rond de 36.4 en dat is toch niet echt een hoge temperatuur. En de hoogte zegt niet alles hoor, het gaat er om dat je twee 'fasen' ziet in je temp, dus een relatief verschil voor en na de eisprong. Dus als je temp na de eisprong zo'n beetje rond 36.6 schommelt dan is het al goed. Meer verschil is duidelijker, maar dat is bij iedere vrouw anders. Via FF kun je ook veel van dit soort informatie krijgen.
    Hopelijk heb je snel je ei gevonden ;) :)

O ja, en temp je iedere dag op hetzelfde tijdstip, direct nadat je wakker wordt en voordat je uit bed bent gestapt? Daarmee krijg je de betrouwbaarste meting.

11. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Nenna, jahoor, zo is je kaartje te zien! Ik heb geen ervaring met follicelcystes, maar ik zie wel dat je cyclus erg lang is. Ben je geopereerd aan de cyste? Of heb je hormonen geslikt ofzo?

12. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ nenna: zo klopt het idd wel. Nu kunnen we het zien:)
    Ik heb zelf geen ervaring met een follikelcyste dus kan je verder niet helpen maar mischien is er iemand anders die het wel weet.

Sterkte met wachten.

Liefs mij

13. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Heppie: ben er niet aan geopereerd, het is vanzelf verdwenen. ik was net aan de clomid50. moet nu vrijdag in het ziekenhuis een ZWtest doen en anders gaan ze mijn ongie weer (voor de zoveelste keer) opwekken. Ik zit inmiddels op ronde 14:(
    kan ook niet echt vinden op het internet of je zwanger kunt raken van een follikelcyste
    alvast bedankt voor jullie reacties:)

14. Heppie

Heppie Bekend lid

19 jul 2009
    761
    0
    0
    Noord-Holland
    Nenna, een vriendin van mij heeft een cyste aan haar eierstok gehad tijdens haar eerste zwangerschap. Ik weet niet of het hetzelfde is als een follikelcyste, maar het klinkt wel een beetje zo. Zij is daar aan geopereerd en heeft twee jaar later een gezonde tweede zoon gekregen. Dus ik durf (voorzichtig) te stellen dat je na een cyste gewoon zwanger kunt raken.

15. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Heppie, bedankt voor het 'lezen'. Vandaag had ik weer een hoge temperatuur, maar dat komt mede doordat mijn zoon niet elke nacht doorslaapt en ik er dan uit moet.
    Heb gehoord dat dat een factor is.
    Ik temp idd elke dag op het zelfde tijdstip.

16. nenna

nenna Bekend lid

9 nov 2009
    699
    0
    0
    groningen
    Heppie: ik bedoelde eigelijk meer, van een follikelcyste zwanger worden:p:p:p

mijn temp knettert nu niet in één keer naar beneden. zal mij benieuwen wat er vrijdag uit komt:(

2b9cd4 Ovulation Charts

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Chebu, tempschommelingen voor je ei zijn heel normaal. Vaak zie je dat na je ei je temp wat stabieler is.
    Als ik naar je kaartjes kijk zou ik denken dat je ei gister is geweest. Hopenlijk blijft je temp nu wat hoger de komende dagen en geeft FF een kruis.

Nenna, ik jou kaartje kan ik net als FF geen eisprong ontdekken ... :(

18. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    @Maranka, als mijn ei gister is geweest, dan heb ik 'm gemist....GRRR

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Oei dat zou wel balen zijn.

In de ronde dat ik zwanger werd hadden we 4 dagen ervoor en 1 dag erna geklust.
    Wie weet is er nog hoop!

Deel Deze Pagina