Positieve ovulatietest, zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Paardenbloem, 12 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik ben heel benieuwd wat jullie denken:
    Maandag 30 augustus was mijn ovulatietest positief, klopte ook ongeveer met de periode van mijn cyclus en kwam overeen met de afscheiding die ik had. We hebben alleen die avond van de test seks gehad, daarna is het er niet meer van gekomen omdat het een mega drukke week was.

Nu voel ik me al een paar dagen iets anders dan anders, ook wat misselijk. Maar geen zwangerschapstest in huis en dat gaat ook niet lukken voor dinsdag.
    Ik bedacht me dat ovulatietesten soms ook positief uitslaan bij zwangerschap dus net een CB ovulatietest met smiley er tegenaan gegooid. En wat denk je: een vette smiley en dikke 2e streep zichtbaar nadat ik de stick uit de houder haalde.

Ben echt super nieuwsgierig wat dit betekent nu!

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Je voelt hem al aan komen denk ik, maar je weet het echt pas zeker als je een zwangerschapstest doet. Maar het zou kunnen

3. Paardenbloem

Haha ja inderdaad dat snap ik. Maar ik vraag me af of je ook een positieve ovulatietest kunt hebben zonder zwanger te zijn terwijl je er vrij zeker van bent dat je eisprong bijna 2 weken geleden al geweest is..
    Lijkt me zo onwaarschijnlijk dat het nu pas mijn eisprong zou zijn, dan heb ik echt een extreem lange cyclus.

4. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Dat lijkt me zeldzaam tenzij je ei toen niet gesprongen is en hij t nu opnieuw probeert. Zou t voor de zekerheid gezellig maken en morgenvroeg na de winkel voor een zw test.

5. Paardenbloem

Ja daar had ik nog niet aan gedacht maar misschien is het geen gek idee om mijn man vanavond nog wat ‘aandacht’ te geven voor de zekerheid:roflmao:

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    soms kan het inderdaad wel eens dat je eitje niet daadwerkelijk gesprongen is. Veel plezier vanavond en morgen veel succes met een testje ;)

Paardenbloem vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Dit, dus toch even maar een zw testje doen zodra het kan :)

8. SydneyGirl

SydneyGirl Niet meer actief

Kan - ik had op 13 dpo ook knalpositieve ovulatietest toen ik zwanger was (uit nieuwsgierigheid getest, had er nog 1 liggen en ging sowieso de laatste poging zijn) - maar alleen zwangerschapstest geeft natuurlijk uitsluitsel.

Roni7888 en Paardenbloem vinden dit leuk.
  9. Paardenbloem

Ik denk niet dat het mijn eisprong was gisteren:D FF1A8E7C-4183-4F6F-B77E-83C2104B1EA9.jpeg

BB83, Dominique87, Marinda1988 en 24 anderen vinden dit leuk.
  10. Paardenbloem

Zit nog voor m’n NOD, die had ik woensdag berekend dus dan lijkt ie me prima duidelijk zo toch? Hopelijk woensdag nog wat donkerder:)

11. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Overduidelijk!! Gefeliciteerd :)

12. Paardenbloem

Dankjewel! Al durf ik er nog niet veel van te geloven gezien wat er in juni misgegaan is bij ons, maar hopelijk komt dat over een aantal weken!

13. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Gefeliciteerd!

14. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Snap ik, na een miskraam zit onbezorgd zwanger zijn er vaak niet meer in :(
    Maar gelukkig gaat het vaker wel goed dan dat het mis gaat. Positive vibes :thumup:

Paardenbloem en SydneyGirl vinden dit leuk.
  15. Paardenbloem

Dat is ook zeker zo, dankje:)

DCG vindt dit leuk.
  16. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Gewoon proberen om te genieten en te vertrouwen op je lichaam...
    Mijn test is ook opgelopen!! En ik heb geen vitamines geslikt... en zelf ook 2 miskramen gehad dus hier ook beetje angstig

17. Paardenbloem

Wat fijn! Ja je ontkomt er toch niet helemaal aan, die angst. Je weet te goed dat het nog mis kan gaan helaas.
    Maar voor nu goed nieuws iig!

DCG vindt dit leuk.
  18. DCG

DCG Fanatiek lid

24 feb 2020
    3.457
    3.198
    113
    Vrouw
    Idd en voor nu zijn we gewoon zwanger en kunnen we niets anders dan afwachten en proberen te vertrouwen

19. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
  20. Malbec

Malbec VIP lid