Herkent iemand dit? Had zondag een positieve ovultest. Zaterdag en zondag gezellig gehad. Daarna op dinsdag wel poging tot gedaan maar het was teveel een moetje dus missie maar afgeblazen. Nu heb ik zulke verschrikkelijke pijn in m'n baarmoeder en steekt vooral rechts in m'n eileider (zo voelt het tenminste). Is dit een innesteling of zat m'n test ernaast en is nu pas m'n eisprong?
Je bent nu dus bijna een week verder van je positieve ovulatie test. Je ei springt dan een 36-48uur later. Het eitje doet er een 3 dagen over om in de baarmoeder te komen en begint zich op dag 4 a 5 na de eisprong in te nestelen. Dus als je het uitrekent zou het theoretisch gezien kunnen dat er nu een innesteling gaande is. .. Je kan helaas niets meer dan rustig afwachten. Succes daarmee!
Huh? Er staat geen vaste dag voor innestelen hoor! Innesteling kan plaatsvinden 5 tot 10 dagen na de eisprong en vindt dus niet standaard 4/5 dagen na eisprong plaats. In de meeste gevallen merk je niks van innestelen. Op zondag positieve ovulatietest is uiterlijk dinsdag je eisprong. Het is nu zaterdag, dus je zit dan 4 dagen na eisprong. Die pijn kan op van alles duiden. Wellicht gewoon naweeën van je eisprong. Al hoop ik voor jou een vroege innesteling.
Tja het kan alles zijn, nawee van je eisprong, gevoelige baarmoeder, innesteling maar ook gewoon toch nu pas een aankomende eisprong. Je zou een ovutest kunnen doen en kijken wat daar uit komt. Anders blijft het afwachten of je over ong. 1 week ongi gaat worden. Heb je over een week geen ongi en geen posi zw test??? Dan ws toch je ei die er nu pas aankomt en dan is je nod over ruim 2 weken pas.
Ja het is maar afwachten helaas. Het is best heftig geweest want kon er niet van lopen. Heb het nu nog altijd maar het is minder. Ik houd jullie op de hoogte! Bedankt voor het meedenken.
Ik hoop het 😳 M'n baarmoeder blijft gevoelig. Al denk ik niet dat het raak is. Bij mijn vorige had ik altijd gelijk zere tepels en grotere borsten vrij snel na de bevruchting al. Ze zeggen dat het niet kan maar toch was dat het signaal voor mij. Nog een weekje wachten dan weten we het zeker.