Geeft pedictor early altijd lichte streepjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pandora, 22 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Bovenste is van 22 feb
    Onderste van net

Nu 4 dagen voor NOD

Bijgevoegde bestanden:

margarethd, Sylva, NienkeB en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Oooh, oploop!! Wat mooi, gefeliciteerd!

Pandora vindt dit leuk.
  3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Als ik na NOD een 2e streep op een kruidvat test heb ga ik heel blij zijn

Vind het nu doodeng weer. ..
    Kan op 4 handen dit soort testen niet tellen
    Zwanger blijven is een probleem

4. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik duim voor een plakkertje!

Pandora vindt dit leuk.
  5. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Oohh, oploop! Wat een spanning gaat dat worden de komende dagen. Ga heel hard duimen voor je! ♡

Pandora vindt dit leuk.
  6. Rabi

Rabi Fanatiek lid

9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Ik zie ook oploop! Spannend!

7. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Mooie oploop

8. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Hoi Pandora, in ken een geval hier van het forum die ook steeds strepen plaste op de predictor. Niet zwanger, theorie is toch een reactie op LH. In haar geval was er ook een laag amh gemeten. Dat kwam later. Ik hoop natuurlijk van harte dat je zwanger bent, maar twee rondes achter elkaar zwanger eerste ronde raak is misschien iets te mooi om waar te zijn op onze leeftijd. Ik zou als er geen oploop is laagdrempelig langs de huisarts gaan om een verwijzing te vragen naar gyn/fertiliteitspoli, om verder onderzoek te doen. 40+ heb je helaas niet veel tijd meer. Maar allereerst duim ik oprecht dat het toch een zwangerschap is!

jk84 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dan zou de test daar toch in een andere fase in je cyclus op moeten reageren???

10. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Alles kan, bij haar is het nooit helemaal opgehelderd, het was in ieder geval niet van een zwangerschap.

11. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Je zou eens kunnen beginnen met fsh prikken liefst op cd 3. Mocht dat verhoogd zijn evt ook amh prikken. Om te kijken of je verhoogde hormoonwaarden hebt vanwege leeftijd. Anders blijf je misschien met vragen zitten en strepen plassen terwijl je niet zwanger bent misschien

12. Lieverding

Lieverding Fanatiek lid

9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Er is oploop en je zit niet in je ovulatietijd toch? Ik zou zeggen zwanger! Maar probeer eens kruidvat inderdaad die is prima voor 4-5 dagen voor nog

13. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    #33 Visje79, 24 feb 2020
    Laatst bewerkt: 24 feb 2020
    Je kunt ook buiten je ovulatietijd en buiten piek om verhoogde LH waarden hebben, dan is het LH zo hoog dat ook de hcg test reageert. Dat komt vaker voor bij vrouwen rond de 40 bij wie de eicelvoorraad kleiner wordt. Ik zou dit nog een maand aankijken en anders toch eens wat bloed laten prikken of met een gynaecoloog overleggen. Een bloedwaarde LH, fsh en amh zou me toch gerust stellen als daar geen afwijkingen in gevonden worden. Het is toch vreemd dat je twee cycli op rij zulke strepen plast. Uiteraard hoop ik dat het nu van een zwangerschap is!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Sorry maar eindeloos streepjes plaste ik ook toen ik 33 was

Ben met net 1 week 40 niet de jongste, maar al heel oud?????

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik zit niet in mijn ovulatietijd

Lieverding vindt dit leuk.
  16. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ik probeer je advies te geven. Maar blijkbaar is dat niet het juiste. Veel succes. Ik vind je totaal niet oud. Ik word over drie weken 41. Hopelijk ben je toch zwanger

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Op zich niet vreemd als het vorige cyclus een biochemische zwschap was en nu een doorlopende aangezien de test is opgelopen.
    Ik vind het ook wat raar/ongepast om te zeggen dat ze niet 2 rondes achter elkaar gelijk de eerste ronde zwanger kan zijn vanwege het feit dat ze 40 is (te mooi om waar te zijn).

@Pandora mooi opgelopen test meid!
    Ik duim dat hij snel knalt :) het ziet er hoopvol uit en het feit dat hij is opgelopen betekent dus niet vals maar echt hcg gevonden :).

margarethd vindt dit leuk.
  18. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Ok, begrijp me niet verkeerd, ik wilde echt advies geven. Ik hoop zeker dat het een zwangerschap is, ik ben zelf ook niet meer de jongste en feit blijft dat zwanger worden 40+ niet meer zo makkelijk gaat. Is even iets om in achterhoofd te houden voor als dit zich blijft voordoen. Ken namelijk een casus van iemand die dit ook had en dacht steeds vroege miskramen te krijgen. Scheelt een hoop frustratie. Ik hoop idd dat de test mooi oploopt!

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik begrijp dat je wil helpen, maar het stond er echt wel heel kort door de bocht
    "Je bent 40, dus het is bijna onmogelijk dat je 2x achter elkaar meteen zwanger zou zijn!"

Ik heb geen idee hoe het zit met zw.schapstesten die op LH reageren
    Als ik bijsluiters zoek op internet staat er alleen een tweede streep, hoe licht ook betekend een (prille) zwangerschap

Als ze op LH zouden reageren lijkt mij dat ze dit doen ten tijde van je eisprong en niet vlak voor je menstruatie??
    Ook daar vind ik geen antwoord op

Toen ik na de geboorte van mijn zoontje, 8 jaar geleden, zwanger probeerde te worden plaste ik eindeloos streepjes,
    Alles ging vlak na NOD mis, en een MA met 11 weken
    Laatste 5,5 jaar niet bezig geweest met zwanger worden
    Dat die streepjes nooit resulteren in een voldragen zwangerschap maken me echt heel onzeker
    Dacht dat ik de moeite en onzekerheid van toen wel een plekje had gegeven...maar de streepjes van nu maken me echt heel onzeker
    Vertrouw geloof ik geen een test nog en mn mn lijf nog minder

20. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh wat naar voor je zeg. Was totaal niet mijn bedoeling om je onzeker te maken. Dacht dat je een verklaring zocht voor strepen op predictor niet komend van een zwangerschap. De casus die ik ken, vrouw van 40+ had dit 3/4 rondes op rij, toen reageerde met name de predictor (andere testen bleven wit) op andere hormonen dan hcg (bevestigd met hcg bloedtesten die negatief bleven) zelfs de gynaecoloog kon er in eerste instantie geen wijs uit. Later bleek dus dat de testen niet reageerden op hcg.
    Sorry als dat 40+ verhaal een beetje kort door de bocht was (waarschijnlijk deels eigen frustratie dat het niet meer lukt bij mij nu ik 40 ben..... :rolleyes:) ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik zou de volgende ronde (mocht die er komen, want ik duim door!) niet meer zo vroeg testen. En evt nadenken over een verwijzing naar de gynaecoloog. Veel succes!

Deel Deze Pagina