@Pandora ik zie iig een mooie oploop!! als het 'niks' was dan was het streepje niet duidelijker geworden lijkt me Ik hoop dat je snel nog een betere oploop hebt en dat het een plakker is!
Oploop zeker dus dat is een eerste stap. Ik hoop voor je dat de oploop verder gaat en het een fijne blijvende zwangerschap mag zijn. Dat je geen vertrouwen in je lichaam voelt lijkt me normaal, hoop dat ook dat mag groeien samen met de mini.
Het is heel persoonlijk en situatie afhankelijk hoe je een reactie als die van Visje79 opvat, want ik heb er heel toevallig enorm wat aan. Kan me voorstellen dat het voor TO nu wat minder is om te lezen en onzeker maakt. Maar dat verhaal over de predictor testen herken ik enorm! Mijn situatie: mijn AMH was april 2019 0,28 (dat is super laag. Vervroegde overgang, ik ben begin 30) en ondanks dat had ik in alle 4 maanden na het onderzoek positieve predictors voor NOD. Ik vond dat ook een mysterie en lees door het bericht van @Visje79 voor het eerst dat dit vaker voorkomt. Overigens klopte de testen in maand 4 wel, want nu 33 wk zwanger Met dus een laag AMH, 20 jaar PCOS (van genezen), vleesbomen, adenomyose, endometriose en verklevingen, op de natuurlijke manier, na 2 eerdere miskramen dus ik schrijf dit vooral om iedereen met “gynaecologische uitdagingen” een hart onder de riem te steken.
Wauw! Wat heerlijk voor je! Gefeliciteerd met je zwangerschap! En idd dit is echt een hart onder riem voor iedereen met gynaecologische uitdagingen!
@Pandora Heb je nog getest? De oploop zag er best hoopvol uit dus ik ben ook vingers aan het kruisen hier dat het zo verder blijft gaan!
Ik heb nog niet getest... Zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden....dus ik wacht even en doe dan een kruidvat test Predictor testen zijn een dure hobby en heb geen zin meer in streepjes die misschien door vanalles verschijnen behalve door hcg