hoi. Ik ben nog in mijn huidige cyclus maar heb zo gevoel dat deze maand niks is. Nu heb ik deze cyclus de action ovulatietesten gebruikt en dat ging van heeel licht in een keer naar bijna knal naar knal en dat in 24 uur. Dus ook geen 24-36 uur tussen tijd dat die springt. Helaas waren we dus te laat om de dag voor eisprong het nog gezellig te maken en de dag van werd pas begin van de avond. Ochtend erna was temperatuur al gestegen dus gewoon te laat. Welke ovulatietesten hebben oploop en zijn ook goed zodat we het eisprong beter zien aankomen?
Ik gebruik die van 2besure, die zijn heel gevoelig en kunnen enorm knallen! Bij de tests van kv kreeg ik geen piek te zien
Heb je foto’s als voorbeeld hoe ze knallen? Zal beetje jammer zijn als die positief ( even donker) is en 2 dagen later nog donkerder. Ik test met action echt tot ongeveer net zo donker maar niet donkerder
Action in combinatie met de gewone van clear blue ( de roze) of de sensitest gewone in combinatie met clear blue
Dat vind ik een beetje zonde van het geld heel eerlijk gezegd kan dan beter een doen die gewoon alleen goed en voldoende is
Hier altijd 2besure gebruikt. Werken prima. Het kan zijn dat je een snelle oploop hebt hé, hoeft niet aan de sticks te liggen. Ik gebruikte als ik dacht dat die positief was idd ook cb digitaal.had 1 pakket voor 2 maanden besteld en 2 zwangerschappen gebruikt en heb er nog over. Dus digitaal alleen gebruiken ter bevestiging dan valt het reuze mee
Elke ronde sensitest gebruikt, sinds 2 rondes de roze cb erbij gaan gebruiken.. maar sensitest knalt bij mij ook niet.. heb 2besure besteld, de extra gevoelige. Ik ben benieuwd hoe die bevallen
Ik werd ook altijd kriebelig van die lijntjes dus ben overgegaan op cb. Was zelf heel regelmatig dus had er 2-3nodig per maand. Dat vond ik de rust van niet meer naar die lijntjes kijken wel waard