Er zijn enkele die dit hebben gehad (hoofdzakelijk grijs dus niet vals maar gewoon negatief) bekend staan ze er mi dus niet om. De action early, 2bsure en kruitvat early die staan er wel echt om bekend.
Vreselijk, om vals positief te testen. Ik dacht echt dat deze testen net geen vals positieve resultaten gaven.
Ik zou de early van de predictor kopen voor morgen. Die zouden geen vals positieve aan geven. Express wel heb ik al vaker voorbij zien komen. Maar als die er na 5 minuten stond heb ik in jou geval goede hoop ❤️
Ook dat zegt niets, want de mijne werd bij het doorlopen al gewoon roze (dus binnen 5 minuten). Dezelfde ochtend bloedtest gehad en HCG <5 dus niet zwanger. De Express zijn gewoon rottesten, beter de Early gebruiken.
Helaas had ik vorige maand wel vals positieve strepen op de Express. Echt een heel duidelijk roze streepje, zelfs heel goed te zien op foto’s. Ik duim dat die van jou gewoon positief is.
Jazeker met Kruidvat 2v5.... helemaal blanco helaas.. Maargoed ben nog vroeg. Zit op 9 dpo, maar had alle keren op 9 dpo al een positieve test.. dus stiekem verwacht je dat dan toch weer.. helaas niet zo. Dus ben benieuwd!
Ja ik denk dat als ik morgen niets zie, dat ik er minder vertrouwen in krijg... ohhh die spanning is killing. Denk je toch het is straks de 5e waar heb ik het over... maar blijft keer op keer reuze reuze spannend!
Elke keer opnieuw is het hele proces weer spannend. Proberen, de 1e test, echo alles. Vond ik ook net zo spannend. Misschien wel spannender, na je 1e ben je minder onbevangen en veel meer bewust van wat er komen gaat
Als de wens er is, dan maakt het niet uit of het nou om je eerste of zelfs tiende kindje gaat. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen
Dat is ook zeker waar! Je ziet ineens veel meer risico’s! mij houd jullie op de hoogte van mijn testje morgen
Hier gistere ook een positieve predictor express met echt een mooi rose streepje. Vandaag de early en negatief. Zo slecht. Het geeft je zoveel hoop. Hier 4 dagen voor nod dus ook nog weinig vertrouwen erin.