geek met afvegen en slijm?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Behappy, Mar 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

#1 Behappy, Mar 30, 2012
    Last edited by a moderator: Mar 30, 2012
    ik ben nu 8 weken zwanger..en ik had net geplast en ik had in mn onderbroek sorry voor de smakelijke details..melk achtige afscheiding..ik weet dat dat verder normaal is..
    maar toen ik ging afvegen..was t donker geel met ook beetje slijm erdoor heen..dat donker gele was maar heeel klein beetje maar toch ..
    vraag me af wat dat is

of zou dat gewoon urine zijn geweest?

:$

2. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    @behappy, volgens mij is dit heel normaal. Ik heb het in ieder geval ook. En heel onsmakelijk soms voel ik het gewoon... dan ren ik ook naar de wc om te checken..!!! komt vast goed...!!

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    dat is afscheiding, in een zwangerschap heb je dit meer. zolang het niet groenig is en jeukt is het normaal.

4. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik had t de eerste weken ook! ben naar de dokter geweest, zelfs uitstrijkje gemaakt omdat ik bang was voor 1 of andere enge bacterie, maar er is niks aan de hand.
    de arts zei dat wel meer vrouwen er last van hebben door hormonale veranderingen. bij mij werd t zelfs groen, echt ranzig!
    maar niks aan de hand dus!

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Zolang het niet sterk stinkt of heel erg geel is, is er waarschijnlijk niets aan de hand. Mocht je toch twijfelen, dan even bij huisarts kijken of t een schimmelinfectie is. Kan verder geen kwaad hoor, met de juiste behandeling zo opgelost.

Share This Page