misschien zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by wondering, Apr 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wondering

wondering Nieuw lid

Apr 1, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 wondering, Apr 2, 2012
    Last edited: Apr 2, 2012
    Ik vraag me af of ik wellicht zwanger ben,

Ben al een aantal jaar niet aan de pil, en we gebruiken sinds half feb geen voorbehoedsmiddelen, als ik zwanger wordt, dan wordt ik zwanger.. als ik het niet wordt dan niet..

Nu komt mijn partner heel moeilijk klaar, beter gezegd is nog nooit 'in mij' klaar gekomen.
    Toch vraag ik me af of het mogelijk is dat ik misschien toch zwanger ben ( even gezocht, ik weet dat het zou kunnen ook van voorvocht.. )

Normaal gesproken werd ik al jaren iedere maand de 22e ongesteld,
    afgelopen maand werd ik plots 2 weken eerder ongesteld, op de 8e maart maar niet zo heftig als normaal.. Wel gewoon bloedverlies maar niet de extreme krampen die ik kan hebben, of het echte extreme bloedverlies met ( sorry voor de details ) 'klonten' . Heb verder niet stilgestaan bij dat ik geen krampen had oid, dat bedenk ik me nu pas later.

Ik dacht gewoon.. ben 2 weken eerder ongesteld geworden. verder niet over na gedacht en heb de afgelopen 22e (dus wanneer ik normaal ongesteld zou worden) nergens geen kramp of bloedverlies/last van gehad.. Vandaar de redenatie, ja ik ben echt eerder ongesteld geworden.

maar nu ben ik al sinds 2 weken in vlagen misselijk ( in een vorm die ik nog niet eerder heb gehad.. ) heb continu stijve tepels, en opgezetten schaamlippen.. vochte schaamlippen.. (een soort gevoel van hartslag daar beneden.. beetje lastig uit te leggen.. ) door dat gevoel van hartslag daar beneden ben ik gaan googlen en toen kwam ik uit op zwangerschapsfora.. vandaar dat ik er over na ging denken.
    heb ineens enorm veel trek in dingen die ik normaal niet eet.. echt een beetje vreetbui idee.. (ik ben normaal het tegenovergestelde )
    en gisterenmiddag ben ik gevallen toen ik plotseling duizelig werd..
    moet veel meer plassen en ben echt enorm moe..
    eergisteren had ik een vleugje roze op mijn toiletpapier na het plassen.. heb ook last van een opgezette buik.. en enorme rugpijn, dat laatste heb ik al een hele lange tijd niet meer gehad, ..

Nu begin ik toch wel een beetje te twijfelen of ik wellicht zwanger kan zijn? en vanaf wanneer zou ik dan een test kunnen doen.. Of gebeurd het wel vaker dat je menstruatie een paar weken veranderd na zolang gelijk te zijn geweest? Wordt ik dan aankomende maand weer de 8e ongesteld of heb je kans dat het nu helemaal ontregeld is?

Mijn partner vroeg ook al wat er was omdat ik zo anders deed.. het eten, en down under etc..

mensen met ervaring of tips?

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

Mar 27, 2011
    1,545
    66
    48
    Female
    Gelderland
    Misschien is je menstruatie ontregeld, maar misschien ben je ook zwanger. Als je 8 maart voor het laatst ongesteld geworden bent, dan kan je nu wel testen.
    Succes!

Share This Page