wens voor ooit een 4e

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mv3hartendiefjes, Oct 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zit toch ergens mee
    ik ben 1 maand geleden bevallen van een erg mooi meisje via een 3ekeer keizersnede
    maar kreeg daar te horen dat mijn baarmoeder erg dun was
    en een zwangerschap gevaren met zich mee kunnen brengen
    maar ze hebben nooit gezegt wat
    mag ik nu nooit meer zwanger worden of weet je wat de gevaren er van kunnen zijn...
    ik weet wel als het te veel gevaar met zich mee brengt mijn keuze ook echt wel een sterilisatie zal zijn
    maar je wens word wel van je weg genomen zo
    ik hoop dat je mij hier antwoord op kan geven
    want ik loop hier eigenlijk best mee rond
    ik ben echt wel blij met mijn 3 gezonde kinderen en daar ga ik voor door het vuur
    maar als je eens wens heb en dat word je eigenlijk afgenomen gaat dat niet in de koude kleren zitten:(

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik zou het navragen in het ziekenhuis, een afspraak maken bij de arts die de operatie heeft gedaan. Het is logisch dat de baarmoeder dun is op het laatst van de zwangerschap, vanwege de rek die erop staat. Zeker rondom een oud litteken. Ik kan geen uitspraak doen over jouw specifieke situatie. De arts die de keizersnede heeft uitgevoerd kan dat wel, die kan advies geven over wel of niet nog een keer. Ik snap heel goed dat je blij en gelukkig bent met 3 kids, maar het is en blijft een gek idee als een ander zo'n keuze voor je maakt. Over het algemeen zeggen ze wel dat 3 keizersnedes wel genoeg is voor je baarmoeder, maar ik zou het gewoon specifiek gaan vragen, dan kun je er of rust over hebben of nog eens overwegen om wel of niet voor een 4e te gaan.
    succes!

Mirjam

3. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

onwijs bedankt voor je snelle en lieve antwoord
    ik ga een afspraak maken en hopen op meer duidelijkheid

Share This Page