ik zit toch ergens mee ik ben 1 maand geleden bevallen van een erg mooi meisje via een 3ekeer keizersnede maar kreeg daar te horen dat mijn baarmoeder erg dun was en een zwangerschap gevaren met zich mee kunnen brengen maar ze hebben nooit gezegt wat mag ik nu nooit meer zwanger worden of weet je wat de gevaren er van kunnen zijn... ik weet wel als het te veel gevaar met zich mee brengt mijn keuze ook echt wel een sterilisatie zal zijn maar je wens word wel van je weg genomen zo ik hoop dat je mij hier antwoord op kan geven want ik loop hier eigenlijk best mee rond ik ben echt wel blij met mijn 3 gezonde kinderen en daar ga ik voor door het vuur maar als je eens wens heb en dat word je eigenlijk afgenomen gaat dat niet in de koude kleren zitten
hoi, ik zou het navragen in het ziekenhuis, een afspraak maken bij de arts die de operatie heeft gedaan. Het is logisch dat de baarmoeder dun is op het laatst van de zwangerschap, vanwege de rek die erop staat. Zeker rondom een oud litteken. Ik kan geen uitspraak doen over jouw specifieke situatie. De arts die de keizersnede heeft uitgevoerd kan dat wel, die kan advies geven over wel of niet nog een keer. Ik snap heel goed dat je blij en gelukkig bent met 3 kids, maar het is en blijft een gek idee als een ander zo'n keuze voor je maakt. Over het algemeen zeggen ze wel dat 3 keizersnedes wel genoeg is voor je baarmoeder, maar ik zou het gewoon specifiek gaan vragen, dan kun je er of rust over hebben of nog eens overwegen om wel of niet voor een 4e te gaan. succes! Mirjam
onwijs bedankt voor je snelle en lieve antwoord ik ga een afspraak maken en hopen op meer duidelijkheid