Symptomen vanaf eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lientjuh86, Oct 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientjuh86

Oct 25, 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals jullie al zien vraag ik me af of er mensen zijn die vanaf de eisprong al het idee hebben zwanger te zijn.
    ik barst van de symptomen maar wil mezelf er niet gek mee maken... hier opgesomt:

2 dagen na eisprong vreselijk misselijk en vanaf die tijd bijna elke dag een vlaag van misselijkheid soms de hele dag door

1 week voor NOD:
    Misselijk
    Heeeel koud
    Af en toe het zuur
    Heel soms een steekje in onderbuik
    Lichte hoofdpijn
    Meer afscheiding maar soms ook niet
    Af en toe steekje in borst
    Lijk meer aders te zien in borst
    Heel erg moe
    Moeilijk in slaap komen en moe wakker worden
    Diarree 1x per dag

Ik hoop van harte dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt! Vrijdag is mijn NOD... spannend!

Welke symptomen hadden/hebben jullie?

Groetjes lientjuh

2. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,080
    17,052
    113
    Het is absoluut onmogelijk om vanaf je eisprong zwangerschapssymptomen te hebben. Deze symptomen krijg je van HCG en HCG wordt ná de innesteling aangemaakt. Een innesteling is tussen 5 en 10 DPO. Nog even afwachten dus!

Mijn enige symptoom was het uitblijven van de menstruatie, echte symptomen kwamen pas tussen de 6 en 8 weken.

3. Mamamd

Mamamd Actief lid

Feb 23, 2016
    253
    0
    16
    Het is idd onmogelijk om symptomen te hebben gelijk na je eisprong. Maar de klachten die jij beschrijft een week voor NOD herken ik wel.. Toen ik dat hier vertelde werd mij ook verteld dat het omogelijk was etc. 4 dagen voor nod heb ik toch een testje gewaagd en Ja hoor zwanger. Helaas dit werd wel een mk

4. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,080
    17,052
    113
    Kan toeval zijn, het nare van progesteron is dat het vrijwel dezelfde synptomen/klachten als HCG kan geven.

5. Lientjuh86

Oct 25, 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij voelde dus ook niets voor je nod :D lees dat idd vaker.
    Dat dacht ik idd ook maar voelde me zo anders! In Aug een miskraam gehad maar toen voelde in helemaal niets tot ik dus heftige krampen kreeg...
    Ach ja we moeten nog maar afwachten tot vrijdag :D die laatste week is zo slopend hihi.

6. Lientjuh86

Oct 25, 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah wat naar om te horen! Ik ook in Aug maar toen voelde ik juist helemaal niets... weet nog van mijn zoontje dat ik ook niets voelde behalve 1 dag voor nod een steek in mijn baarmoeder... hoe ik toen zolang heb kunnen wachten is me een raadsel :(

Share This Page