Doen jullie een 2de naam? Wij vinden het zelf wel mooi staan op het kaartje en je kindje kan later alsnog kiezen welke naam hij/zij wilt hebben.
Onze knul krijgt 3 namen mee: zijn eigen naam en als 2e en 3e naam verbasterde vernoemingen van onze vaders.
Ja de onze krijgt zijn eigen naam natuurlijk!! Dan nog een naam die we ook mooi vinden maar toch niet helemaal is voor als voornaam en dan zijn achternaam..
Drie namen plus achternaam Een roepnaam, twee 'doopnamen' (zonder te dopen, overigens), daarmee vernoemen we haar ook naar familieleden, en dan natuurlijk de achternaam.
Onze dochter heeft 3 namen. Haar voornaam en 2 doopnamen. Met haar 2e naam is ze vernoemd naar mijn zus en met haar 3e naar mij en oma (mijn moeder). Onze zoon krijgt ook 3 namen. Ik heb ook 3 namen, man heeft er slechts één. Dat dopen moet overigens nog steeds gebeuren . Ga nu wachten tot de 2e ze is en dan kunnen ze samen .
Ja hier ook 2 namen. Ze hebben de achternaam van mn man (heb zelf mn eigen achternaam gehouden) en dan dezelfde 2e letter als ik heb. Dus ik ben C.Y m'n dochter A.Y en deze uk ?.Y. Zo zie je toch dat we bijelkaar horen
Hier hebben beide meiden 2 namen maar worden alleen met de roepnaam aangesproken..tenzij ze stout zijn hahahaha
Onze dochter heeft drie namen, maar ze heeft maar één roepnaam. De eerste naam vonden we beide prachtig. De tweede vond mijn man ook heel mooi en de derde vond ik ook heel mooi. Ook met het idee dat ze altijd nog mag switchen. Alle namen hebben voor ons een bijzondere betekenis, maar het zijn geen vernoemingen naar familieleden.
ons kind krijgt 2 namen.. 1 naam die ik en mn partner bedacht hebben en 1tje die mijn ouders heel mooi vinden
Onze zoon krijgt een roepnaam en 2 extra namen. Hij wordt vernoemd naar onze beide vaders omdat die helaas niet meer bij ons zijn , wat ik verschrikkelijk vindt. Zo zijn de beide opa's toch altijd bij onze kleine jongen en zal hij altijd herinnerd worden aan zijn opa's die hij helaas nooit zal leren kennen.
onze zoontje heeft 3 namen de roepnaam en de andere 2 namen is hij naar iemand vernoemt. zelf heb ik ook 3 namen meegekregen. onze aankomende knul krijgt 2 namen , zijn roepnaam en hij word bij de 2e naam ook weer vernoemt naar iemand.
Onze meid krijgt drie namen. De eerste wordt ook haar roepnaam. De tweede is een vernoeming naar mijn vader - die helaas op 17 maart j.l. is overleden - en de derde naam, gewoon omdat we die er mooi bij vinden passen (dat was eerst de 2e naam, totdat mijn vader zo vreselijk snel achteruit ging. Toen besloten we om hem te gaan vernoemen)
Jesse heeft twee namen (roepnaam + doopnaam, vernoemt naar mijn man en zijn opa) en zijn broertje krijgt er drie namen (roepnaam + 2 doopnamen, vernoeming naar mijn man, mijn vader, mijn schoonvader, mijn man zijn andere opa en mijn opa).
Ons kindje krijgt 2 namen. Omdat we allebei een tweede naam hebben, beide met A als initiaal, dus vonden we het wel leuk om die traditie erin te houden