Nou las ik hier net ergens anders op het forum dat geel slijm kan betekenen dat je eitje is afgestorven. Klopt dit? Ik hoop het niet want dit heb ik, althans het is een beetje gelig. Sorry voor de details.
De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden. bij mij is dit altijd goed te zien.
Oh dan kan ik net zo goed ophouden met hopen want ik heb dit echt en nu lees ik dus overal dat het betekent dat je ongi eraan komt. Maar is zit nu nog 7/8 dagen voor NOD, zo snel al? Oh de hoop is mijn totaal ontnomen nu!
Nou nu snap ik er helemaal niets meer van... ik heb maandag mijn eisprong gehad en vanaf gisteren veel witte papperige dunne afscheiding, betekend dit dan dat mijn eicel dood is? (Ik had dit ook toen ik zwanger was dus vandaar mijn verwarring of lees/begrijp ik het misschien verkeerd?) wie kan het mij uitlegen?
Zomaar had je dit ook toen je zwanger was na je eisprong? En was het toen gelig of wit. Het is bij mij nl een beetje wit/gelig en bijna doorzichtig en wordt knap onzeker van de verhalen die ik hier lees. Als dit betekent dat mijn eitje gestorven is ben ik nu echt in de rouw hoor!
Ja ik had dat heel erg maar was waterig en wit net alsof je een beetje in je broekje hebt gedaan maar is een MK geworden (5 weken) Maar als je ook naar alle andere topic kijkt over afscheiding dan is het bij sommige toch juist een teken van zwangerschap of zie ik dat nou zo verkeerd
Bij mij is het ook heel veel waterig en wit, maar vandaag ook opeens wat dikker en een beetje doorzichtig gelig. Oh word jij daar ook zo onzeker van? Ik snap er ook niets meer van ik lees ook vaak dat het een zwangerschapsteken kan zijn, maar hoe het er dan uit ziet weet ik niet. Wie kan ons helpen?
@irene ,meid je hoort zoveel verschillende dingen,je moet er maar proberen niet te veel op te focussen,want mischien is het bij jou wel een goed teken ,maar is wel lastig als je zoveel verschillende dingen hoort.
Gewoon rustig nog een weekje afwachten. Elke zwangere (of niet-zwangere) vrouw heeft afwijkende symptomen. Sommige hebben er helemaal géén. Helaas kom je er op NOD pas achter of je wel of niet zwanger bent. Probeer niet achter alles een bevestiging te zoeken. Als het nog een paar maandjes duurt voor je zwanger wordt, maak je je alleen maar elke maand onzeker.
Ik heb iedere maand wat gelig ondoorzichtbaar slijm gehad na mijn eisprong (en was niet zwanger) en nu ik opnieuw de pil neem heb ik dat ook steeds na dag 14 (maar ik heb dus geen eisprong normaal gezien), ik weet dus niet of de kleur veel zegt! Bij mij kan het in ieder geval al niet zijn van een afgestorven eitje. Ik lees meestal dat zwangere vrouwen veel last hebben van smeuïg krijtwit slijmverlies. Succes!
Irene, De hoeveelste ronde is dit? Ik denk dat het beter is om gewoon rustig af te wachten tot de nod. Zoveel vrouwen zoveel afscheidingen zoveel andere betekennisen. Hoop doet leven dus of het nu een afgestorven eitje is of niet zolang je niet op je nod zit kun je hopen. Dan is er weer een dag van je rot en vervelend of in de rouw voelen. Ik denk dat er geen standaard proces is van alle vrouwe lichamen. Probeer dus zolang je helaas elke maand wel de duiveltjes hebt te kijken naar je eigne lichaam en wat de afscheiding voor jou betekend. Leer je eigne lichaam kennen. Tuurlijk hoop ik voor je dat er geen maanden met duiveltjes meer komen. Hoop nog even door meid. Liefs Bianca
Dit is de 3e ronde na de miskraam in november. Ik weet het, ik kan beter gewoon afwachten maar ik wil het zo graag. Valt mij steeds meer op dat die zwangerschapsverschijnselen heel erg lijken op verschijnselen voor NOD. Het zegt dus waarschijnlijk niets!
Hallo meiden, Over wat ik er wel eens over heb gelezen, en zelf heb gemerkt, zegt dat slijm na je eisprong tot aan je NOD niet zo veel. Ik heb ook altijd een beetje roomachtig slijm na mijn eisprong en dat had ik de vorige keer ook. Achteraf bleek ik heel even zwanger maar ik heb het verschil volgens mij niet eens gemerkt. Onthou ook goed dat ieder lichaam weer anders is he, wat een ander heeft hoeft bij jou niet zo te zijn. O ja, en mocht er een innesteling zijn, dan worden er ook weer slijmdingetjes in je baarmoeder aangemaakt om het te "verzorgen" dus dat kun je ook verliezen. Schijnt ook roomachtig te zijn. Liefs Kari
Hetgene waar ik het over heb is echt duidelijk wel heel anders dan gewoon afscheiding. Tis taai en wil/gelig en komt altijd zo'n dag of 4 na mijn ei. Ik weet dan gewoon gelijk dat het weer niet raak is.
Hey dat is dan weer iets om op te letten... kheb me ei helemaal niet gevoeld en dergelijke weet ook echt niet wanneer die geweest is en die afscheiding wat jij zegt heb ik volgens mij ook niet gezien... maar goed ben nogal snel vergeetachtig
Soms voel ik het al voor dat ik naar de wc ga en dan weet ik als ik nu op mijn papiertje kijk... en ja hoor.. grrrr
Ik heb ook vaak gelig slijm zo'n vier dagen na eisprong. Ik dacht ook altijd idd dat het etje dan dood is, maar heb dus ook een zwangerschap (kortdurend) gehad nadat ik datzelfde wit/gele slijm had waargenomen. Dus mij zegt het niets meer. Veel vrouwen hebben een hoop slijmverlies vanaf bevruchting en vaak is het moeilijk te onderscheiden. irisje